Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Emmaa_ schreef:Ik heb best wel een standvastig dag-nachtritme dus 's middags slapen zit er gewoon echt niet in. En ik wil het niet?Ik snap niet waarom dat zo raar is eigenlijk.
Emmaa_ schreef:Ik heb op de heenweg een middagvlucht en op de terugweg een avondvlucht dus dat komt perfect uit![]()
Van zo'n adaptertje heb ik nog nooit gehoord, wat voor eentje is dat en waar kan ik die halen? Ik krijg koppijn van goedkope koptelefoons (dat klinkt verwend maar ik krijg last van mijn oren) dus het is wel handig als ik mijn eigen kan gebruiken!
Cowgirl schreef:Niks zo erg als een smakkende chinees of japanner naast je.
Sicayes schreef:Grappig om te lezen dat de meeste richting Amerika en Canada juist geen last hebben van jetlag. Dat hadden wij dus juist welen richting Japan weer helemaal niet.
pjotrg schreef:Emmaa_ schreef:Ik heb op de heenweg een middagvlucht en op de terugweg een avondvlucht dus dat komt perfect uit![]()
Van zo'n adaptertje heb ik nog nooit gehoord, wat voor eentje is dat en waar kan ik die halen? Ik krijg koppijn van goedkope koptelefoons (dat klinkt verwend maar ik krijg last van mijn oren) dus het is wel handig als ik mijn eigen kan gebruiken!
Volgens mij hebben ze dat op iedere shop op het vliegveld. Deze zag ik bij Bol.com. het is eigelijk gewoon een 2 x mono naar stereo stekker.
[ [url=m/K4WN5I.jpg]Afbeelding[/url] ]
Goof schreef:Vergeet niet op het vliegveld je sjaal even in te spuiten met een lekker luchtje.
Altijd prettig, je wil niet 8 uur lang je zwetende buurman ruiken
Darah3 schreef:Vorig jaar 13 uur lang tussen twee niet fris ruikende mannen gezeten, was blij dat ik mijn sjaal vol gespoten had met parfum
pjotrg schreef:Enne dames... laat al die smeerseltjes en cosmetica maar in je ruim bagage. Na een dergelijke vlucht ziet iedereen er toch als een zombie uit, met uitzondering uiteraard van de 1e klasse en Business reizigers die lekker languit hebben kunnen slapen. In de "cattle-class" is dat wat lastiger
linda_gigant schreef:op intercontinentale vluchten heb je altijd een tv'tje waar je je uren mee kan vermaken