Pin me er niet op vast het is 7 jaar geleden dat ik daar werkte

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Iloveiswan schreef:Hmppf was inderdaad niet van plan daar wat te eten en te drinken.
Lijkt me wel erg gaaf om daar in de catering te werken doe vaker van dat soort dingen en werk ook in de lunchcatering. Maar hoe je bij dat soort bedrijven binnen komt geen idee
Edit: Als we overdag gaan eten wij altijd gewoon bij ouders. Zij wonen 20 min met de metro 51 vanaf huishoudbeurs. ideaal geen drukke treinen enzovoort
Floor_x schreef:Iloveiswan schreef:Hmppf was inderdaad niet van plan daar wat te eten en te drinken.
Lijkt me wel erg gaaf om daar in de catering te werken doe vaker van dat soort dingen en werk ook in de lunchcatering. Maar hoe je bij dat soort bedrijven binnen komt geen idee
Edit: Als we overdag gaan eten wij altijd gewoon bij ouders. Zij wonen 20 min met de metro 51 vanaf huishoudbeurs. ideaal geen drukke treinen enzovoort
Haha, is idd duur, zeker drinken. Ik ben hier via via terecht gekomen, is wel leuk, je komt nog is ergensVeel beurzen in de RAI maar in de zomer veel festivals en dergelijke!
lieveli schreef:Is de negenmaandenbeurs een aanrader voor jonge ouders?