Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Jaja, we gaan weer op zoek naar een nieuwe vakantiebestemming voor 2017.
We wilden eigenlijk naar ons favoriete plek terug gaan op Korfu, maar ik wil toch verder kijken, want er is nog zoveel mooist te zien in de wereld. Dus vraag ik jullie weer om hulp
Eisen locatie:
- niet te grootschalig en geen kinderhotels
- hoeft niet te luxe, als het maar niet gehorig is, schoon en fatsoenlijk ontbijt.
- mooie stranden of meer (ze moeten kunnen wedijveren tegen de stranden van Korfu en Mallorca)
- op loopafstand van het water
- lekker eten en leuke terrasjes in de buurt
- niet te toeristisch, al gaan wij net voor de zomervakantie
- GEEN all-inclusive, enkel incl ontbijt
Overige eisen:
- plek in juni
- budget incl vliegen €600.-
- Temperatuur rond de 25/30 graden rond juni
En verder weet ik het even niet![]()
Dus brand los
xSBSx schreef:ik probeer mijn ouders zo ver te krijgen om naar Engeland te gaan aangezien we altijd in Nederland blijven, lukt nog niet zo goed
Jellybeans schreef:Heel saai maar toch ook wel weer leuk naar de camping in Frankrijk. Naar Normandië deze keer.
En in de voorjaarsvakantie gaan we waarschijnlijk nog een zonvakantie boeken!
_AB_ schreef:Stiekem wil ik wel een goedkoop weekje lastminute naar n zuid Europese zonbestemming. Heb nu mn zinnen gezet op Mallorca in September, of eventueel Turkije.
Joolien schreef:Wij gaan sowieso weer naar Charme, een creatieve camping met workshops enzo in Frankrijk(wel Nederlands), en we zijn nog aan t kijken voor een zon-zeevakantie in juni.
Edit: Als iemand nog suggesties heeft?Citaat:Jaja, we gaan weer op zoek naar een nieuwe vakantiebestemming voor 2017.
We wilden eigenlijk naar ons favoriete plek terug gaan op Korfu, maar ik wil toch verder kijken, want er is nog zoveel mooist te zien in de wereld. Dus vraag ik jullie weer om hulp
Eisen locatie:
- niet te grootschalig en geen kinderhotels
- hoeft niet te luxe, als het maar niet gehorig is, schoon en fatsoenlijk ontbijt.
- mooie stranden of meer (ze moeten kunnen wedijveren tegen de stranden van Korfu en Mallorca)
- op loopafstand van het water
- lekker eten en leuke terrasjes in de buurt
- niet te toeristisch, al gaan wij net voor de zomervakantie
- GEEN all-inclusive, enkel incl ontbijt
Overige eisen:
- plek in juni
- budget incl vliegen €600.-
- Temperatuur rond de 25/30 graden rond juni
En verder weet ik het even niet![]()
Dus brand los
Joolien schreef:Kan ik niemand warm maken voor een creatieve camping in Frankrijk? 6 uur rijden vanaf Utrecht? Ook uitermate geschikt voor kinderen vanaf 3 jaar? Topsfeer, niks moet, alles mag. Afgelopen jaar werd de magie van Charme weer duidelijk, je waant je namelijk even in een wereld van vriendelijkheid, oprechtheid en vrede, klinkt heel zweverig, maar het was even heel vredig en saamhorig. Gewoon magisch, ik kan het niet uitleggen, het is een gevoel waarnaar je iedere keer weer terug wilt...
Jellybeans schreef:_AB_ schreef:Stiekem wil ik wel een goedkoop weekje lastminute naar n zuid Europese zonbestemming. Heb nu mn zinnen gezet op Mallorca in September, of eventueel Turkije.
Als je graag goedkoop naar Turkije wil kan ik je Eftalia Village in Alanya heel erg aanraden!
Dat is een superfijne all inclusive voor echt een leuke prijs.
Goof schreef:Joolien schreef:Kan ik niemand warm maken voor een creatieve camping in Frankrijk? 6 uur rijden vanaf Utrecht? Ook uitermate geschikt voor kinderen vanaf 3 jaar? Topsfeer, niks moet, alles mag. Afgelopen jaar werd de magie van Charme weer duidelijk, je waant je namelijk even in een wereld van vriendelijkheid, oprechtheid en vrede, klinkt heel zweverig, maar het was even heel vredig en saamhorig. Gewoon magisch, ik kan het niet uitleggen, het is een gevoel waarnaar je iedere keer weer terug wilt...
Wat moet ik me voorstellen bij een 'creatieve' camping?