Zomer 2017; waar gaan bokkers naar toe?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 18:21

Ik ben deze zomer als het goed is afgestudeerd. Dus ik weet eigenlijk helemaal niet wat ik ga doen :=. Misschien dat ik deze zomer door Oost Europa ga backpacken, omdat ik voornamelijk Oost en Midden Europa nog niet gezien heb!

DWitzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 18:21

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 18:42

Wij gaan sowieso weer naar Charme, een creatieve camping met workshops enzo in Frankrijk(wel Nederlands), en we zijn nog aan t kijken voor een zon-zeevakantie in juni.

Edit: Als iemand nog suggesties heeft?

Citaat:
Jaja, we gaan weer op zoek naar een nieuwe vakantiebestemming voor 2017.
We wilden eigenlijk naar ons favoriete plek terug gaan op Korfu, maar ik wil toch verder kijken, want er is nog zoveel mooist te zien in de wereld. Dus vraag ik jullie weer om hulp :D

Eisen locatie:
- niet te grootschalig en geen kinderhotels
- hoeft niet te luxe, als het maar niet gehorig is, schoon en fatsoenlijk ontbijt.
- mooie stranden of meer (ze moeten kunnen wedijveren tegen de stranden van Korfu en Mallorca :D )
- op loopafstand van het water
- lekker eten en leuke terrasjes in de buurt
- niet te toeristisch, al gaan wij net voor de zomervakantie
- GEEN all-inclusive, enkel incl ontbijt

Overige eisen:
- plek in juni
- budget incl vliegen €600.-
- Temperatuur rond de 25/30 graden rond juni

En verder weet ik het even niet :P

Dus brand los

xSBSx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 18:49

ik probeer mijn ouders zo ver te krijgen om naar Engeland te gaan aangezien we altijd in Nederland blijven, lukt nog niet zo goed :')

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 20:22

Mijn 'zomer'vakantie is in juni naar de Faeroër eilanden. Het staat al zo lang op mijn wensenlijstje en nu ga ik dan eindelijk.

En om toch nog wat zon te krijgen dit jaar, heb ik ook al een kleine week Corsica en een week Azoren in gedachten. Op Corsica ben ik al vaak geweest, maar dat eiland gaat in je hart zitten. Dat voelt als thuiskomen. Naar de Azoren wil ik ook al sinds klein meisje, dus dat moet er ook maar eens van komen dan.

Tomorrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 00:39

xSBSx schreef:
ik probeer mijn ouders zo ver te krijgen om naar Engeland te gaan aangezien we altijd in Nederland blijven, lukt nog niet zo goed :')

Daar ben ik vorige zomer met mijn ouders en zusje heen geweest! 5 daagse roadrtip door het zuiden van Engeland, met eigen auto.
Was echt heel leuk, zo geboekt bij een reisbureau dus niks hoeven uitzoeken ect.
Koffer inpakken, navigatie instellen en rijden maar :D

Voor dit jaar nog geen idee, zie hier wel al een hoop leuks langskomen!
Ik ben daar in deze tijd van het jaar normaal gesproken nog totaal niet mee bezig.

Alpha89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-17 09:22

p.s. hebben jullie van die website gehoord dat je naar het buitenland kunt om op huisdieren (vaak ook paarden erbij) van andere mensen te passen? als ruil daarvoor dus gratis overnachten in hun huis!
lijkt mij serieus echt leuk om te doen, vaak komen er schitterende villa's voorbij in Frankrijk bijvoorbeeld ! https://www.nomador.com/

edit: dit bedoel ik https://www.nomador.com/house-sitting/1 ... 2017-06-09

<3 omg

Mloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 10:05

Joh, wij zijn met een Peugeot 107 (vergelijkbaar met C1) naar Italië en Kroatië geweest. Beide landen dus, van camping naar camping. Dus: volgeladen met 4 persoonstent, tafeltje, stoeltjes, kratje bier :D Kan heus wel hoor! Heeft juist wel z'n charme (hoewel ik nu blij ben met onze grotere auto's haha)!

Ennn nu zit ik op Bali, vliegtickets zijn wat duurder (rond de €700), maar verblijf is supergoedkoop! Wij zitten superluxe voor €25 per nacht, 2 personen incl ontbijt. Je hebt ook prima hotelletjes voor een tientje!

horzieloverr

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 10:07

Wij gaan weer naar Engeland en dan nog drie daagjes Londen

Myou

Re: Zomer 2017; waar gaan bokkers naar toe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 10:13

Ik ga samen naar met mijn vriend naar Budapest!
Stedentripje maken en de Formule 1 wedstrijd bezoeken :D

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 16:08

Is het alweer tijd om aan de zomervakantie te denken? :D

Wij gaan waarschijnlijk naar Kroatië of naar de grens Italië/Slovenië of Slovenië/Kroatië . Dacht altijd dat het niks was maar vind Oost Europa prachtig. misschien plakken we er weer een week sziget festival aan vast. Maar dat hangt er vanaf of er meer bekende/vrienden gaan. Vinden we tot leuker dan met zn twee.
Laatst bijgewerkt door finnens op 06-01-17 16:10, in het totaal 2 keer bewerkt

Jellybeans

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 16:10

Heel saai maar toch ook wel weer leuk naar de camping in Frankrijk. Naar Normandië deze keer.
En in de voorjaarsvakantie gaan we waarschijnlijk nog een zonvakantie boeken!

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 16:41

Stiekem wil ik wel een goedkoop weekje lastminute naar n zuid Europese zonbestemming. Heb nu mn zinnen gezet op Mallorca in September, of eventueel Turkije.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 16:48

Jellybeans schreef:
Heel saai maar toch ook wel weer leuk naar de camping in Frankrijk. Naar Normandië deze keer.
En in de voorjaarsvakantie gaan we waarschijnlijk nog een zonvakantie boeken!

Normandie ben ik een paar jaar terug geweest, dat was erg indrukwekkend!

Kan ik niemand warm maken voor een creatieve camping in Frankrijk? 6 uur rijden vanaf Utrecht? Ook uitermate geschikt voor kinderen vanaf 3 jaar? Topsfeer, niks moet, alles mag. Afgelopen jaar werd de magie van Charme weer duidelijk, je waant je namelijk even in een wereld van vriendelijkheid, oprechtheid en vrede, klinkt heel zweverig, maar het was even heel vredig en saamhorig. Gewoon magisch, ik kan het niet uitleggen, het is een gevoel waarnaar je iedere keer weer terug wilt...

Jellybeans

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 16:49

_AB_ schreef:
Stiekem wil ik wel een goedkoop weekje lastminute naar n zuid Europese zonbestemming. Heb nu mn zinnen gezet op Mallorca in September, of eventueel Turkije.

Als je graag goedkoop naar Turkije wil kan ik je Eftalia Village in Alanya heel erg aanraden!
Dat is een superfijne all inclusive voor echt een leuke prijs.

Jellybeans

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 16:50

Joolien schreef:
Wij gaan sowieso weer naar Charme, een creatieve camping met workshops enzo in Frankrijk(wel Nederlands), en we zijn nog aan t kijken voor een zon-zeevakantie in juni.

Edit: Als iemand nog suggesties heeft?

Citaat:
Jaja, we gaan weer op zoek naar een nieuwe vakantiebestemming voor 2017.
We wilden eigenlijk naar ons favoriete plek terug gaan op Korfu, maar ik wil toch verder kijken, want er is nog zoveel mooist te zien in de wereld. Dus vraag ik jullie weer om hulp :D

Eisen locatie:
- niet te grootschalig en geen kinderhotels
- hoeft niet te luxe, als het maar niet gehorig is, schoon en fatsoenlijk ontbijt.
- mooie stranden of meer (ze moeten kunnen wedijveren tegen de stranden van Korfu en Mallorca :D )
- op loopafstand van het water
- lekker eten en leuke terrasjes in de buurt
- niet te toeristisch, al gaan wij net voor de zomervakantie
- GEEN all-inclusive, enkel incl ontbijt

Overige eisen:
- plek in juni
- budget incl vliegen €600.-
- Temperatuur rond de 25/30 graden rond juni

En verder weet ik het even niet :P

Dus brand los

Ben je al eens op Malta geweest? Super mooi!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 16:50

Malta is idd nog een optie, heb ik gistern ook al naar zitten kijken.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 18:14

Joolien schreef:
Kan ik niemand warm maken voor een creatieve camping in Frankrijk? 6 uur rijden vanaf Utrecht? Ook uitermate geschikt voor kinderen vanaf 3 jaar? Topsfeer, niks moet, alles mag. Afgelopen jaar werd de magie van Charme weer duidelijk, je waant je namelijk even in een wereld van vriendelijkheid, oprechtheid en vrede, klinkt heel zweverig, maar het was even heel vredig en saamhorig. Gewoon magisch, ik kan het niet uitleggen, het is een gevoel waarnaar je iedere keer weer terug wilt...

Wat moet ik me voorstellen bij een 'creatieve' camping?

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 18:17

Jellybeans schreef:
_AB_ schreef:

Als je graag goedkoop naar Turkije wil kan ik je Eftalia Village in Alanya heel erg aanraden!
Dat is een superfijne all inclusive voor echt een leuke prijs.

Thanks voor de tip!
Ik ben nog nooit in Turkije geweest. Neig elke keer naar de Spaanse eilanden ;)
Is het klimaat in Turkije net zo iets als in Spanje?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 18:43

Goof schreef:
Joolien schreef:

Wat moet ik me voorstellen bij een 'creatieve' camping?

Je doet van zondag tot vrijdag elke dag workshops, in allerlei vormen, zoals: beeldende kunst, houtbewerking, theater, dans, muziek/zang, film/fotografie en soms schrijven. Elke dag kun je wat anders kiezen, maar je moet niks, je ben niet verplicht iets te kiezen. Sommige workshops hebben daarna een presentatie, bijv een toneelstukje of muziekstuk, soms in de middag, maar soms ook s'avonds heel sfeervol in de bossen. Ook hier ben je niet verplicht om mee te doen of om te kijken. Theater heeft meestal 3 verschillende workshops per dag, denk aan stand-up comedy, Shakespeare op zijn Charmes, improvisatie, maar ook thema's zoals liefde, of stilte, en hoe voelt dat voor jou en hoe beeld je dat uit bijv. Zo gek als je het kunt bedenken :)
Dit was bijv een workshop waar ik aan meedeed van film en fotografie. Dat was onwijs leuk maar behoorlijk lastig :P

Hier zie trouwens ook veel delen van het terrein, het hele terrein wordt ook gebruikt voor de workshops, lekker in de buitenlucht, in het bos of op het grasveld. Er zijn wel tenten voor als t regent.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 19:15

Oh god, vreselijk. Maar zeker leuk dat het aanbod er is, er zullen vast genoeg mensen zijn die dit wel gaaf vinden.
Mooi terrein trouwens!

Booooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 20:04

[/quote]

Dat is een superfijne all inclusive voor echt een leuke prijs.[/quote]

Thanks voor de tip!
Ik ben nog nooit in Turkije geweest. Neig elke keer naar de Spaanse eilanden ;)
Is het klimaat in Turkije net zo iets als in Spanje?[/quote]

Wij gaan vanavond Oludeniz boeken <3
Ik ben in Eftalia hotel geweest dat is van dezelfde eigenaar als Eftalia Village. Was prima, alleen het strand vonden wij daar vies.
Klimaat vind ik absoluut niet te vergelijken met Spanje. Turkije is veel en veel warmer.
Als je vragen hebt over Turkije kun je mij een PB sturen, mijn man is Turks en woont nu net 3 maanden in Nederland. :)

merel_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 18:46

.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 06-03-24 11:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Booooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 18:47

Wij gaan trouwens ook nog in maart naar Praag (was ik vergeten :+ ) en in september naar Van.

Paragliden wil ik zeker gaan doen als ik de ballen heb verzameld :=

SUSANNEx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 18:54

Budapest, Hongarije! Ik ben er zelf nog nooit geweest, maar wel aantal vriendinnen en kennissen. Schijnt ontzettend mooi en leuk te zijn, heerlijk weer en heel budgetproof!