Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
moonsparkle schreef:Een scooter zou ik ook nooit huren, maar zijn de wegen goed begaanbaar en rijden ze een beetje normaal? Het aanbod op tui is niet heel groot maar aangezien ik daar nog een bon voor heb wil ik daar wel uit kiezen.
Fitzroy schreef:Thassos is wel heel erg getroffen door bosbranden nog afgelopen jaar.
En het ligt ook behoorlijk noordelijk wat de kans op minder weer weer vergroot. Wij hebben daar wel eens 2 dagen non stop regen gehad in juni.
ziezoziezo22 schreef:Joolien .wij willen naar Corfu.
Heb je nog tips waar het mooi is.
wel willen in mei
Peanutbutter schreef:Ericeira - Portugal !
Half uurtje van Lissabon aan zee.
Ook wel Surfers paradise.
Mijn moeder woont er en ik ga eind mei een weekje. Echt een aanrader , rust , schoonheid en de drukte makkelijk op te zoeken met de bus of uber taxi
sureido schreef:Als je wilt kan ik je wel helpen, ik loop namelijk momenteel stage bij een reisbureau dus ken wel wat dingetjes! Je kan altijd even pben, kan ik ook even voor je snuffelen in onze systemen.let wel op dat de vroegboekkortingen in februari afgelopen zijn en dat last minute bijna geen voordeel meer oplevert helaas!
Edit: madeira is in het noorden vrij koud maar in het zuiden wel heel lekker! Meestal blijven de wolken in de bergen hangen in het noorden. Het kan daar ook 30c worden!
Edit 2: heb je egypte al overwogen? Spot goedkoop nu, heerlijk eten, super mooie hotels en leuke excursies. Egypte begint echt weer in trek te komen nu! Vrij veel mensen hier boeken al weer richting hurghada.
Joolien schreef:Zo, heb even verder gekeken, tot nu toe vind ik Calpe veel te groot qua plaats
Naxos is ook wel mooi, daar ga ik nog eens beter naar kijken!
Oh wauw, wat is Sardinië mooidaar ga ik even verder naar kijken, ook vanwege onze voorliefde voor italiaans eten
![]()
Lesbos trekt me ook niet zo, hoe is het daar met de vluchtelingen?
De tickets voor Cabarete zijn iets te duur helaas.
Lanzarote heb ik helemaal niks mee, vriend ook niet.
La Gomera is te duur om op te vliegen.
Ok wauw, Skopelos is ook mooi zeg, wat groen! En niet duur overnachten!
Aegina heb ik overlegd met mijn vriend, maar die wil niet te lang reizen.
Zakhyntos is trouwens ook mooi, had ik eigenlijk niet verwacht omdat het zo toeristisch is. Ga ik ook nog even kijken.
Oludeniz is mooi, maar mn vriend wil niet naar Turkije, dat trekt mij eerlijk gezegd ook niet.
Montenegro ga ik ook nog naar kijken, dat soort plekken vind ik ook heel interessant.
Oh My Gosh, Madeira is gaaf zeg! En helemaal niet duur. Daar ga ik zeker naar verder snuffelen![]()
Is ook goedkope tickets zeg, daar houd ik van!
Edit: maar de temperatuur is net te laag om er een strandvakantie van te maken, zeker in juni. Dat is tenminste wat ik vind op Google over het klimaat.