Sauna + overnachting oud en nieuw

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-16 19:49

Thanks Tjady!

Hoeft niet hoor Sunrise :) Genoeg vrienden waar ik wel terecht kan, maar ben altijd de enige vrijgezel en dat is om 12 uur altijd zo ongemakkelijk als alle stelletjes elkaar in de armen vallen :')
Daarnaast heb ik een vreselijke hekel aan vuurwerk en ga daarom ook nooit naar buiten.

Ik kan intens genieten van een dagje sauna in mn uppie met een goed boek. Vandaar dat dit mij een ideale oplossing leek :) Alleen dat blijkt nu dus zwaar tegen te vallen..

Doubtless

Re: Sauna + overnachting oud en nieuw

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 19:56

En een prive sauna? Incl overnachting?

Monster_tos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-16 20:07

Had ik ook al aan gedacht, maar gaat mij meer om de hele beleving. Sauna, zwembad, bubbelbad, relaxruimte, lekker eten, etc. Dat mis je bij een prive sauna.

Super lief dat iedereen zo meedenkt!

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 20:34

Je noemt nu niets op dat wij niet ervaren hebben bij een privé sauna ;) ik raad je aan eens te kijken op relaxy.be :)

Sunrise19

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 21:01

Wij hadden een privé sauna ergens bij Limburg toen. Hadden een groot zwembad. Jacuzzi met tv, infrarood sauna en gewone sauna. Een stoomsauna en een groot bed stond er. Kregen bij aankomst prosecco en broodjes. Kregen een heerlijk diner en hadden op de slaapkamer ook een jacuzzi.

Geen idee of ze het nog doen, want ze hadden toen plannen om te stoppen. Mijn man had daar zonnepanelen gelegd dus zo zijn we eraan gekomen.

Maar dat was echt perfect hoor. Dus zou dat niet zo snel afschuiven.

Dan weet je in ieder geval zeker dat je een sauna hebt waar je zolang kan blijven als je wilt.

madeliefw

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-16 19:11

Ik zou ook thermen bussloo kiezen. En dan lekker in mijn eentje van het diner genieten. Op tijd naar de kamer, lekker tijdschriften mee. Ben echt jaloers! Ik 'moet' gezellig doen en kan kind, hond en vriend niet zomaar achterlaten. Anders wist ik het wel.