WorkAway avontuur in Denemarken 2017!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Amira_

Re: WorkAway avontuur in Denemarken 2017!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-17 17:41

Leuk om te horen! Haha, dus ze hebben nog wel een relatie? Naja, wie weet klikt het tussen jullie beter als die wel nog komt :P
Veel plezier ook met de rit, ik vind het echt een top omgeving daar!

Eileen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-17 18:40

Wat fijn dat deze plek (tot nu toe) bevalt TS!! Hopelijk ga je een geweldige tijd hebben daar :D

Maeve

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-17 12:37

Nou inmiddels 3 weken verder :+ en heb het hier prima naar mijn zin. Mag regelmatig één van de rijpaarden meenemen voor een rondje bos, heb een innige vriendschap gesloten met de hond, de woonomstandigheden zijn super en het werk niet te zwaar... nouja sterker nog, er is eigenlijk vrij weinig te doen :') dus ik vul mijn dagen tussen de klusjes door met lekker lezen in het weiland in de zon, lange wandelingen met de hond en extra klusjes oppakken als ik iets zie. Luilekker leven zegmaar.

Maar nu kwam een paar dagen geleden eigenlijk voor het eerst een beetje heimwee opzetten. Eigenlijk verlang ik een klein beetje naar mijn eigen plekje, sporten, vrienden en familie, ik wil graag solliciteren.
En ineens kreeg ik gisteren slecht nieuws over een familielid van een dierbare vriendin, het familielid zal binnen een paar dagen komen te overlijden en nu zit ik zo enorm in dubio...
Ik wil eigenlijk graag terug naar Nederland, zodat ik bij de afscheidsdienst kan zijn, maar ik heb beloofd hier een maand te zullen blijven en dat wordt dan dus maar 3 weken. Aan de andere kant is hier nog een andere WorkAwayer die het liefst alles in zijn eentje doet (en dit kan ook, er is echt weinig werk :o ) en zou ik praktisch gezien wel gemist kunnen worden.

Wie heeft er raad? Het is zo'n leuke plek, echt wat ik zocht, maar ik weet het even oprecht niet -O-

Laurievc

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-17 14:23

Kan je niet even overleggen met de eigenaar? Als ze je kunnen missen zal het voor hun écht geen probleem zijn. Lijkt mij ook een meer dan logische reden. Sterkte!

Maeve

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-17 09:55

Besloten om maandagochtend te vertrekken richting huis, de begrafenis zal donderdag zijn. Ik vertrek maar een paar dagen voor de bedoeling was en het was geen enkel probleem gelukkig.
Ik heb als ik thuis ben nog een dikke maand dus ben aan het bekijken waar ik nog een paar weekjes heen ga na die tijd. :)