Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
puppy1128 schreef:Ja gaat hier super.
Ben het hier al aardig gewend en voel mij ook steeds meer thuis. Af en toe nog wel vreemd.. Je bent niet in Nederland.. Maar praat wel Nederlands.
En het idee dat je écht naar huis gaat, maar je gaat nog lang niet naar huis. Of nouja.. Lang niet.. Tijd is zo voorbij!
Het missen valt hartstikke mee, heb er totaal geen last van.. Dacht dat het erg zou zijn, maar niet dus. (voel mij nu echt een slecht zusje en dochter..).
Ga morgen weer op buitenrit met Bátor. En misschien vrijdag nog. Dus dat is lekker vroeg. Denk dat het wel goed komt en hij dus mee gaat naar NL.
Heb ook al een hoofdstel gekocht.. Een bruine, vond hem mooi en ik dacht: desnoods bewaar ik hem voor een ander paard als het ineens toch niet wordt..
puppy1128 schreef:Ja theoretisch gezien wel..
Tenminste.. Als zijn vriendjes niet in de bak staan.
Denk alleen niet dat ik dan gelijk iedere dag op zou zitten. Zeker met na een buitenrit. Toch wel anders dan platte Nederland..
Ben ook wel benieuwd hoe hij op de zee zou reageren. Denk dat hij zijn ogen uitkijkt.
Hij komt dan op een plek te staan waar het ongeveer een kwartier stappen is van het strand. Dus kan dan lekker vaak strand crossen later.