Vakantieplannen van de Bokkers?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Monmaster

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-16 10:21

Met paarden aan huis wordt het vaak al wat lastig om weg te gaan. Ik ga wel 4 dagen met paard op vakantie.

Mijn vaste oppas is verhuisd, waardoor zij geen optie meer is... Nu leuke dagjes uit gepland en vooral lekker veel op pad.... Met mijn paardjes....

Iedereen een fijne vakantie toegewenst!

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-16 21:49

Esmee_98 schreef:
Leuk, Faliraki zaten wij ook :j
Het waterpark in Faliraki is echt super leuk, zeker een aanrader. In Faliraki zelf kan je volgens mij ook wel leuk uitgaan, het was altijd heel levendig in de clubs 's nachts, maar ik was toentertijd nog niet echt met uitgaan bezig :') Je moet wel echt naar Espuma gaan als dat er nog zit. Is een cocktailbar, zit boven de Mc Donald's in Faliraki. Heeeeel lekker :D
De vlindervallij is ook heel mooi! Lindos is heel mooi, Rhodos stad vond ik ook heel leuk. De andere kant van het eiland (de andere kant van Faliraki dus), heeft super mooie stranden richting het zuiden. Maar helaas staat daar veel wind en zijn het kiezelstranden, dus het is niet heel comfortabel. Er zijn ook veel leuke baaitjes waar je ook leuk kan snorkelen :D

Top om te horen zeg! Kan nu al niet meer wachten... :):)

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-16 21:50

laughterline schreef:
Yunaa schreef:
Rhodos <3

Rhodos is super!!! Wat hou ik van dat eiland. Wij hebben heel erg genoten van de jeep safari, heeel veel off-road en kleine stukjes door dorpjes het eiland ontdekt, best een groot gedeelte gehad! Wij zaten in Trianta, vond het een leuk gedeelte!

Zijn wij ook van plan inderdaad, om het eiland door te gaan. Ik ga pas eind augustus, ik moet nog zo lang wachten :')

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 01:20

Ik heb vrijdag een dag vrij om naar Londen te gaan om een paspoort aan te vragen, dat is mijn zomervakantie :+

Of nou ja... In september heb ik 2 weken vrij en ga ik naar Bali en de Gili eilanden, telt dat nog als zomervakantie? :D

Fitzroy

Re: Vakantieplannen van de Bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-16 09:25

Hier ook geen zomervakantie maar een nazomervakantie. Lekker 2 weken naar Kefalonia, Griekenland.
In maart al 2 weken naar Florida geweest en eind mei naar Alpe d'Huzes, dus je hoort mij niet klagen.

Mandyy

Re: Vakantieplannen van de Bokkers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 17:04

In oktober ga ik naar Curacao! :):)