Hele gave ervaring moet dat geweest zijn! Bedankt dat je dit met ons wilde delen!!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

3e pagina, wij willen meeeer
Ben nu meer dan 8 maand terug en nog steeds geen tijd gehad om een fotoboek samen te stellen ^^ Weet gewoon niet waar te beginnen...

amarensontour.waarbenjij.nu/ 

Wat een lef van deze jongens!
Natuurlijk was het niet bij alle combinaties zo, er waren ook amazones (er deden enkel vrouwen mee bij dit onderdeel) die echt een team waren met hun paard, waarbij je kon zien dat het paard er plezier in had. En zelfs een meisje van 9 (uit Nieuw Zeeland) die op een groot paard als 1 van de hardste om de barrels heen croste.

(en ja, hij heeft 'm op de grond gekregen!)
We hebben geluncht in een teahouse wat beide wereldoorlogen heeft overleefd en al vele jaren in eigendom is van 1 en dezelfde familie. Niet alleen hadden ze dus goddelijke chocoladecake, maar ook een bijzondere geschiedenis. Foto's van dit pittoreske teahouse houden jullie tegoed, die moet ik nog ontvangen van een Duits meisje die we ontmoet hadden in het hostel in Banff! Dat is ook ontzettend leuk van het maken van zo'n reis - je ontmoet mensen die interessante reisverhalen hebben, ervaringen delen en waarmee je gezellig samen dingen kunt ondernemen. 

En natuurlijk moesten we daar even mee op de foto. 

We zijn naar de Miette Hotsprings geweest, waar je in water kunt baden van verschillende temperaturen. Dit water is afkomstig uit de bergen en wordt ook door de natuur zelf verwarmd! Toen we ons weer hadden omgekleed en naar de auto liepen, zagen we dit prachtige plaatje: de rustgevende bergen met een hoopvolle regenboog.

Aan iedereen die nog eens zo'n reis wil maken, het is echt een aanrader om zo'n journal/dagboek bij te houden vanaf het begin. Ik heb het nu op het laatst gedaan en dat kan natuurlijk ook, omdat ik sowieso al een blog had geschreven wist ik nog veel dingen te herinneren. Maar toch, vanaf het begin bijhouden is het makkelijkste en het is geweldig om te hebben voor later, om nog eens terug te lezen!

Wat er gebeurde, was dat ik richting Marion galoppeerde voor de foto en op dat moment besloot DJ dat er nu al wel heel lang foto's gemaakt werden. Dat liet hij me op zijn manier even weten, door een serie bokken te geven.
Zoals ik eerder al zei, dit paard kan álles! En dus ook heel goed bokken als hij ergens genoeg van heeft. 
_Milo schreef:Gaaf amarens! Prachtige foto's, ik lees lekker mee![]()
Leuk dat er een lake naar mij is vernoemd
en inderdaad, je hebt een Canadees naamgenootje. 
tweety_be schreef:Prachtige foto's van een overduidelijk geweldig avontuur! Echt heerlijk.
Ik ben echt helemaal in love met Canada, daar zelf voor 1 jaar en 4 maand geweest om te wonen en werken. Heel de tijd met paarden gewerkt (waaronder op een guest ranch, foto's vind je in de link in mijn onderschrift), ook een rondreis door de Rocky's gedaan, het is daar echt zo mooi! Heb nog elke dag heimwee![]()
Dit is iets dat heel je leven bij je blijft! Super dat je dit gedaan hebt!
Enneuh, moeilijk hè, een selectie van 15 maken uit zoveel foto's, heb er zelf rond de 10.000, probeer daar maar eens uit te selecteren whahaBen nu meer dan 8 maand terug en nog steeds geen tijd gehad om een fotoboek samen te stellen ^^ Weet gewoon niet waar te beginnen...
Ik wil gerust meer foto's zien hoor!
Ik kan helemaal begrijpen dat je nog iedere dag heimwee hebt - tot nu heb ik daar ook last van, haha. En, misschien maar meerdere fotoboeken maken voor al die foto's die je hebt gemaakt? Want 10.000 is wel heel veel om in 1 boek te verwerken.
De foto's die in je topic staan zien er alleen al super uit, ik kan me voorstellen dat het moeilijk kiezen is..._Linda schreef:Leuke foto's! BC is ook zo ontzettend mooi. Leuk dat je ook een trip naar de Gang ranch hebt gemaakt (heeft mijn man gewerkt).
Gracefull schreef:Leuk verhaal heb je neergezet. Je kan het goed verwoorden met dr maximaal toegestaande fotos in de OP.
Ik ben zelf ma mijn mbo bij een springstal geweest in Ontario voor 5 maanden, was ook leuk. Jouw ervaring ziet er nog veel leuker uit. Misschien kan ik het nog doen na mn HBO.
Wat ga je nu doen nu je weer in Nederland bent?

Zoetje_ schreef:Hey! Ik zie een paar bekende plekken en paarden!
Ik ben vorig jaar in september/oktober 5 weken bij Diane en Bear geweest! Wat leuk dat jullie daar ook zijn geweest, en zo te lezen komen jullie ervaringen overeen met de mijne
Je foto's zijn erg gaaf zeg, ziet er uit als een te gekke tijd!
Heb je daar wel een leuke tijd gehad, of niet zo? Ben je nog bij andere Workaway plekken geweest, of alleen bij hen?saskiaojan schreef:Gaaf! Ga je nu in september weer aan de studie of neem je nog een tussenjaar![]()
Ik zeg op naar pagina 3!

Ess_Ramona schreef:Gaaf am!
We waren stiekem niet jaloers om je foto's hoor!

Ineke2 schreef:Nee niet voor een studie, gewoon voor een vakantie van 2-3 weken.
Helaas want ik zou wel langer willen, maar moet dan weer terug werken
Rocky mountains komt op mijn lijstje
Wat een prachtige foto's weer!
. Ik wil ook!!
Geloof 1 van de weinige dat ik ook elke post lees. Wat een geweldig avontuur moet dit geweest zijn ! En hele mooie foto's _Linda schreef:Wauw, wat stoer zeg! Was hij daar cowboy of had hij een andere functie? Wonen jullie nog steeds in Canada?
).
Ik snap dat je een prachtige tijd hebt gehad!