Hele gave ervaring moet dat geweest zijn! Bedankt dat je dit met ons wilde delen!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Milo schreef:Gaaf amarens! Prachtige foto's, ik lees lekker mee![]()
Leuk dat er een lake naar mij is vernoemd
tweety_be schreef:Prachtige foto's van een overduidelijk geweldig avontuur! Echt heerlijk.
Ik ben echt helemaal in love met Canada, daar zelf voor 1 jaar en 4 maand geweest om te wonen en werken. Heel de tijd met paarden gewerkt (waaronder op een guest ranch, foto's vind je in de link in mijn onderschrift), ook een rondreis door de Rocky's gedaan, het is daar echt zo mooi! Heb nog elke dag heimwee![]()
Dit is iets dat heel je leven bij je blijft! Super dat je dit gedaan hebt!
Enneuh, moeilijk hè, een selectie van 15 maken uit zoveel foto's, heb er zelf rond de 10.000, probeer daar maar eens uit te selecteren whahaBen nu meer dan 8 maand terug en nog steeds geen tijd gehad om een fotoboek samen te stellen ^^ Weet gewoon niet waar te beginnen...
Ik wil gerust meer foto's zien hoor!
_Linda schreef:Leuke foto's! BC is ook zo ontzettend mooi. Leuk dat je ook een trip naar de Gang ranch hebt gemaakt (heeft mijn man gewerkt).
Gracefull schreef:Leuk verhaal heb je neergezet. Je kan het goed verwoorden met dr maximaal toegestaande fotos in de OP.
Ik ben zelf ma mijn mbo bij een springstal geweest in Ontario voor 5 maanden, was ook leuk. Jouw ervaring ziet er nog veel leuker uit. Misschien kan ik het nog doen na mn HBO.
Wat ga je nu doen nu je weer in Nederland bent?
Zoetje_ schreef:Hey! Ik zie een paar bekende plekken en paarden!
Ik ben vorig jaar in september/oktober 5 weken bij Diane en Bear geweest! Wat leuk dat jullie daar ook zijn geweest, en zo te lezen komen jullie ervaringen overeen met de mijne
Je foto's zijn erg gaaf zeg, ziet er uit als een te gekke tijd!
saskiaojan schreef:Gaaf! Ga je nu in september weer aan de studie of neem je nog een tussenjaar![]()
Ik zeg op naar pagina 3!
Ess_Ramona schreef:Gaaf am!
We waren stiekem niet jaloers om je foto's hoor!
Ineke2 schreef:Nee niet voor een studie, gewoon voor een vakantie van 2-3 weken.
Helaas want ik zou wel langer willen, maar moet dan weer terug werken
Rocky mountains komt op mijn lijstje
Wat een prachtige foto's weer!
_Linda schreef:Wauw, wat stoer zeg! Was hij daar cowboy of had hij een andere functie? Wonen jullie nog steeds in Canada?