Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mvdende schreef:Dee es ik zou of alle spullen voor een klettersteig mee nemen, of daar spullen huren of niet een klettersteig in gaan. Helm, gordel en een klettersteigset zijn het minimale wat je nodig hebt om veilig een klettersteig te doen.
Dee_Es schreef:Weet iemand hoe het met de top van de Triglav zit betreffende klettersteig? Ik heb al begrepen dat het er erg druk is maar moet je ook echt een klettersteigset meenemen of is een helm genoeg?
En heeft iemand tips voor betaalbaar canyoning in Triglav nat park?
Soca route gaan we sowieso doen en nog ergens een grot in maar misschien een wat onbekendere ivm drukte.
mvdende schreef:Dee_Es schreef:Weet iemand hoe het met de top van de Triglav zit betreffende klettersteig? Ik heb al begrepen dat het er erg druk is maar moet je ook echt een klettersteigset meenemen of is een helm genoeg?
En heeft iemand tips voor betaalbaar canyoning in Triglav nat park?
Soca route gaan we sowieso doen en nog ergens een grot in maar misschien een wat onbekendere ivm drukte.
Door dit stukje dacht ik dat je met alleen een helm de klettersteig wilde gaan doen. Ik ga nog even goed inlezen, maar ga zeer waarschijnlijk ook die klettersteig doen
Goof schreef:lenaa_tje schreef:Oh heerlijk die foto s . M'n vriend en ik twijfelen nog. Ik vind Slovenië echt prachtig maar m'n vriend is niet zo n bergwandelaar.
Gelukkig is er in Slovenië echt veel meer te doen en zien dan alleen bergen![]()
Wij zijn gek op bergen, maar doen echt niet aan bergwandelingen ofzo.
EllaBellaah schreef:Ha Saskia wat leuk, wij zaten ook altijd bij de Savinja vlak bij Mozirje op een camping. Dit jaar gaan we eerst een weekje Kroatië en daarna nog een week Slovenië, weer bij de Savinja, misschien wat meer richting Celje.
Tinkermuts schreef:Ellahbella, wij zaten ook vlakbij Mozirje, op camping Savinja, was van een heel oud vrouwtje en ze had ons verteld dat niemand het over wilde nemen. Twee weken geleden erheen gegaan en troffen een verlaten camping plaats aan. Ik ben bang dat ze overleden is. Jij zat bij die grotere camping aan de overkant?