Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoniem schreef:Succes met Zumbru![]()
Dat komt vast goed.
Jammer van de kittens. Maar het redden/verzorgen van zulke kleintjes is eigenlijk een 24/7 taak. En buiten dat is er vaak een reden dat moeders ze aan de kant legt.
Hoe bevalt het alleen van huis zijn tot nu toe?
Vavane schreef:Wauw wat ziet dat er leuk uit allemaal! De natuur is prachtig daarwat zielig van de kittens.. gelukkig hebben jullie je best gedaan! Heb je enig idee of Meike vaker mensen zoekt die komen helpen? Ik ben (als het goed is) deze zomer afgestudeerd en wil dan graag ergens in het buitenland werken. En door jou foto's ziet dit er wel erg aantrekkelijk uit
chanelle14 schreef:Het is een trainingsstal + manege + ze doen hacks.
lifaya schreef:Leuk hoor! Ik volg ook je verhaalSterkte met het verlies van de kittens
MZorro schreef:Ik lees ook mee hoor, niet altijd even de tijd om te reageren, maar snap dat het ook leuk is om respons te lezen!![]()
Spijtig van de kittens, jullie hebben iig jullie best gedaan!
En was Zumbru nou ook een Lusitano? Ik ben trouwens helemaal weg van die paarden. Ooit... als er zomaar eentje voor mijn neus staat... dan steel ik 'm. Geld heb ik namelijk niet :p
Was het vandaag leuk?
mingming schreef:Wauw, ik kom dit topic net tegen, en wat onwijs gaaf! Jammer dat ik nooit zoiets 'moest' van mijn school. Maar zoiets zou ik ook heel graag in een vakantie gaan doen
Oliiviia schreef:Wat zou ik dit zelf graag doen!
Helaas heb ik er niet echt de tijd voor...
Maar ik volg graag jouw verhalen mee!
_kimm schreef:Vavane schreef:Wauw wat ziet dat er leuk uit allemaal! De natuur is prachtig daarwat zielig van de kittens.. gelukkig hebben jullie je best gedaan! Heb je enig idee of Meike vaker mensen zoekt die komen helpen? Ik ben (als het goed is) deze zomer afgestudeerd en wil dan graag ergens in het buitenland werken. En door jou foto's ziet dit er wel erg aantrekkelijk uit
Dit vraag ik me ook af!
Meikje schreef:Wat leuk om zo een beetje mee te kunnen genieten van jouw avonturen! Lijkt me echt heerlijk zo tussen de paarden en andere dieren. Portugal vind ik ook een fijn land, vooral in de lente, prachtig en heerlijk weer.
Geniet er van en blijf ons verhalen vertellen!
Mariekexxx schreef:Wat leuk. Ik volg mee
lemonyellie schreef:Wat een enorme gave ervaring zeg!! Heel erg leuk om mee te lezen en foto's zijn natuurlijk altijd leuk om te kijken![]()
Lijkt me ook ontzettend gaaf om een tijdje te gaan doen!
WildDreams schreef:mingming schreef:Wauw, ik kom dit topic net tegen, en wat onwijs gaaf! Jammer dat ik nooit zoiets 'moest' van mijn school. Maar zoiets zou ik ook heel graag in een vakantie gaan doen
Het is zeker heel gaaf! Als ik jou was zou ik die kans alsnog grijpen hoor, ze zijn hier altijd op zoek naar hulpEnkel de komende zomervakantie zit zo goed als vol.
WildDreams schreef:MZorro schreef:Ik lees ook mee hoor, niet altijd even de tijd om te reageren, maar snap dat het ook leuk is om respons te lezen!![]()
Spijtig van de kittens, jullie hebben iig jullie best gedaan!
En was Zumbru nou ook een Lusitano? Ik ben trouwens helemaal weg van die paarden. Ooit... als er zomaar eentje voor mijn neus staat... dan steel ik 'm. Geld heb ik namelijk niet :p
Was het vandaag leuk?
Zimbru is een Lusitano ja, laat gecastreerd dus denkt soms dat ie nog hengst isJa ik vind ze ook geweldig! Weet al wat voor ras ik later wil. Heb van hier al een paar op mijn lijstje staan die ik in mijn koffer ga meenemen, zal ik er voor jou ook 1 meesmokkelen?
![]()
Het was gisteren ontzettend leuk ja, liep heel anders dan verwacht maar dat komt later!