[VOLG] First travel alone - Werkvakantie in Portugal!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

HarmanyL

Re: [VOLG] First travel alone - Werkvakantie in Portugal!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 08:40

Nou ik lees nog steeds graag mee! Kan er niet veel zinnigs op antwoorden, maar ik smul wel van je avonturen!

WildDreams

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-16 08:43

lotteElb schreef:
Nou ik lees nog steeds graag mee! Kan er niet veel zinnigs op antwoorden, maar ik smul wel van je avonturen!

Haha fijn om te horen! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 08:44

Succes met Zumbru :D
Dat komt vast goed.

Jammer van de kittens. Maar het redden/verzorgen van zulke kleintjes is eigenlijk een 24/7 taak. En buiten dat is er vaak een reden dat moeders ze aan de kant legt.

Hoe bevalt het alleen van huis zijn tot nu toe?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 08:44

Ja, hier nog een! :D
Het klinkt als een heerlijke tijd daar..

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 08:56

Wat gaaf zeg! Klinkt als een hele toffe ervaring!

Ik vertrek zelf in augustus voor 9 weken naar Portugal om op een stal te werken, dus kan zo alvast een beetje voorproeven. :)

WildDreams

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-16 09:28

Helaas zijn beide kittens vannacht overleden, Champagne kwam de mand niet uit toen we ze net weer melk wouden geven en toen wisten we het meteen... Rust zacht kleintjes, we hebben het geprobeerd Y;(

Anoniem schreef:
Succes met Zumbru :D
Dat komt vast goed.

Jammer van de kittens. Maar het redden/verzorgen van zulke kleintjes is eigenlijk een 24/7 taak. En buiten dat is er vaak een reden dat moeders ze aan de kant legt.

Hoe bevalt het alleen van huis zijn tot nu toe?

Bedankt! :) Ja klopt inderdaad, maar we wouden het toch proberen. Hebben elke 2 uur melk gegeven, maar teveegeefs. We hebben het geprobeerd :(:)
Eerlijk? Ik vind het heerlijk haha! Lekker zelfstandig aan het werk hier, dus mij bevalt het prima :P

WildDreams

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-16 09:29

chanelle14 schreef:
Wat gaaf zeg! Klinkt als een hele toffe ervaring!

Ik vertrek zelf in augustus voor 9 weken naar Portugal om op een stal te werken, dus kan zo alvast een beetje voorproeven. :)

Ah leuk! :D Op wat voor stal ga jij werken? Echt een trainingsstal?

Jolijn8

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 12:55

lotteElb schreef:

Precies dit! :)

chanelle14

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 17:17

Het is een trainingsstal + manege + ze doen hacks. :)

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 17:20

Leuk hoor! Ik volg ook je verhaal :) Sterkte met het verlies van de kittens

MZorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 17:58

Ik lees ook mee hoor, niet altijd even de tijd om te reageren, maar snap dat het ook leuk is om respons te lezen! :)

Spijtig van de kittens, jullie hebben iig jullie best gedaan!

En was Zumbru nou ook een Lusitano? Ik ben trouwens helemaal weg van die paarden. Ooit... als er zomaar eentje voor mijn neus staat... dan steel ik 'm. Geld heb ik namelijk niet :p

Was het vandaag leuk?

mingming

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-16 18:13

Wauw, ik kom dit topic net tegen, en wat onwijs gaaf! Jammer dat ik nooit zoiets 'moest' van mijn school. Maar zoiets zou ik ook heel graag in een vakantie gaan doen :)

Oliiviia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-16 11:06

Wat zou ik dit zelf graag doen!
Helaas heb ik er niet echt de tijd voor...

Maar ik volg graag jouw verhalen mee! :D

Vavane

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-16 11:21

Wauw wat ziet dat er leuk uit allemaal! De natuur is prachtig daar :) wat zielig van de kittens.. gelukkig hebben jullie je best gedaan! Heb je enig idee of Meike vaker mensen zoekt die komen helpen? Ik ben (als het goed is) deze zomer afgestudeerd en wil dan graag ergens in het buitenland werken. En door jou foto's ziet dit er wel erg aantrekkelijk uit

_kimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-16 11:26

Vavane schreef:
Wauw wat ziet dat er leuk uit allemaal! De natuur is prachtig daar :) wat zielig van de kittens.. gelukkig hebben jullie je best gedaan! Heb je enig idee of Meike vaker mensen zoekt die komen helpen? Ik ben (als het goed is) deze zomer afgestudeerd en wil dan graag ergens in het buitenland werken. En door jou foto's ziet dit er wel erg aantrekkelijk uit

Dit vraag ik me ook af!

Meikje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-16 11:33

Wat leuk om zo een beetje mee te kunnen genieten van jouw avonturen! Lijkt me echt heerlijk zo tussen de paarden en andere dieren. Portugal vind ik ook een fijn land, vooral in de lente, prachtig en heerlijk weer.

Geniet er van en blijf ons verhalen vertellen!

Mariekexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-16 11:54

Wat leuk. Ik volg mee

lemonyellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-16 12:04

Wat een enorme gave ervaring zeg!! Heel erg leuk om mee te lezen en foto's zijn natuurlijk altijd leuk om te kijken :D
Lijkt me ook ontzettend gaaf om een tijdje te gaan doen!

WildDreams

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-16 13:12

Wat een drukte ineens, leuk! :D
Ik heb nog een hoop verhalen, maar de afgelopen dag waren erg lang en druk dus geen tijd gehad om ze te vertellen, die volgen later vandaag als ik een gaatje kan vinden (weer druk), maar beloof dus niks haha

chanelle14 schreef:
Het is een trainingsstal + manege + ze doen hacks. :)

Ah leuk! Veel plezier :)

lifaya schreef:
Leuk hoor! Ik volg ook je verhaal :) Sterkte met het verlies van de kittens

Leuk! Dankjewel, het voelt wel erg raar, we hebben nog de hele tijd de neiging om die beestjes melk te geven :(:)

MZorro schreef:
Ik lees ook mee hoor, niet altijd even de tijd om te reageren, maar snap dat het ook leuk is om respons te lezen! :)

En was Zumbru nou ook een Lusitano? Ik ben trouwens helemaal weg van die paarden. Ooit... als er zomaar eentje voor mijn neus staat... dan steel ik 'm. Geld heb ik namelijk niet :p

Was het vandaag leuk?

Zimbru is een Lusitano ja, laat gecastreerd dus denkt soms dat ie nog hengst is :') Ja ik vind ze ook geweldig! Weet al wat voor ras ik later wil. Heb van hier al een paar op mijn lijstje staan die ik in mijn koffer ga meenemen, zal ik er voor jou ook 1 meesmokkelen? :Y)
Het was gisteren ontzettend leuk ja, liep heel anders dan verwacht maar dat komt later!

mingming schreef:
Wauw, ik kom dit topic net tegen, en wat onwijs gaaf! Jammer dat ik nooit zoiets 'moest' van mijn school. Maar zoiets zou ik ook heel graag in een vakantie gaan doen :)

Het is zeker heel gaaf! Als ik jou was zou ik die kans alsnog grijpen hoor, ze zijn hier altijd op zoek naar hulp :) Enkel de komende zomervakantie zit zo goed als vol.

Oliiviia schreef:
Wat zou ik dit zelf graag doen!
Helaas heb ik er niet echt de tijd voor...

Maar ik volg graag jouw verhalen mee! :D

Jammer! Maar mocht je een keer tijd hebben, dan is zoiets zeker aan te raden!

_kimm schreef:
Vavane schreef:

Dit vraag ik me ook af!

Ze zoekt altijd mensen ja, alleen deze zomer zit ze zo goed als vol. Er zal nog wel plek zijn, maar dat betekent ook dat er minder paarden zijn om te rijden. In begin juni heeft ze nog plek en van minimaal 15 augustus t/m 15 september zoekt ze nog iemand :) Mochten jullie interesse hebben, kunnen jullie mij PB'en!

Meikje schreef:
Wat leuk om zo een beetje mee te kunnen genieten van jouw avonturen! Lijkt me echt heerlijk zo tussen de paarden en andere dieren. Portugal vind ik ook een fijn land, vooral in de lente, prachtig en heerlijk weer.

Geniet er van en blijf ons verhalen vertellen!

Mariekexxx schreef:
Wat leuk. Ik volg mee

lemonyellie schreef:
Wat een enorme gave ervaring zeg!! Heel erg leuk om mee te lezen en foto's zijn natuurlijk altijd leuk om te kijken :D
Lijkt me ook ontzettend gaaf om een tijdje te gaan doen!

Leuk om te horen dat jullie het leuk vinden! Verhalen komen nog zeker en foto's ook :D

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-16 13:16

Kan je voor mij dat hengstje meesmokkelen Sharon? Wat een schatje is dat zeg <3

WildDreams

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-16 13:18

CastaMickey schreef:
Kan je voor mij dat hengstje meesmokkelen Sharon? Wat een schatje is dat zeg <3

Wordt wel krap in mijn koffers dan, dan maar handbagage :')

mingming

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-16 14:15

WildDreams schreef:
mingming schreef:

Het is zeker heel gaaf! Als ik jou was zou ik die kans alsnog grijpen hoor, ze zijn hier altijd op zoek naar hulp :) Enkel de komende zomervakantie zit zo goed als vol.

Ik ga het zeker doen! Deze zomer vertrek ik naar Engeland voor een jaar (jaartje highschool doen), maar als ik terug kom neem ik denk eens contact met haar op :j Super leuk om hier alvast te kunnen mee lezen :D

Annuuuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-16 15:05

Wauw super leuk!

Zoiets wilde ik dit jaar ook doen, alleen komt het er niet van dit jaar. Ik ga dit zeker volgen! :)

MZorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-16 08:41

WildDreams schreef:
MZorro schreef:

Was het vandaag leuk?

Zimbru is een Lusitano ja, laat gecastreerd dus denkt soms dat ie nog hengst is :') Ja ik vind ze ook geweldig! Weet al wat voor ras ik later wil. Heb van hier al een paar op mijn lijstje staan die ik in mijn koffer ga meenemen, zal ik er voor jou ook 1 meesmokkelen? :Y)
Het was gisteren ontzettend leuk ja, liep heel anders dan verwacht maar dat komt later!

Jaaaaaa heel graag! Ik kom 'm halen op het vliegveld hoor! :P

WildDreams

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-16 08:41

Sorry ik kan helaas nog niet updaten of reageren, ben gisteren ook de hele dag bezig geweest tot savondslaat. Nu weer de paarden doen en klaarstomen voor een 5,5uurs buitenrit :D