Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ElineS schreef:Beekse Bergen vind ik echt niets... Vies, oud en het safari gedeelte is prut. Vooral veel hert en gazelle soorten met de auto en/of bus safafi. Alleen de zebras en giraffes zijn leuk, maar die staan met slecht weer vaak binnen of onder hun schuilstal. De herten, gazelles etc liggen vooral maar een beetje in hun afgegraasde gebied. Leeuwen lopen niet meer 'los'. Je tijd dan gewoon langs een kooi waar ze in zitten, lekker veraf er vandaan. De bus safari is lang en saai. Je staat een heel kwartier stil bij een dier wat niet interessant is. Ze ging zelfs een verhaal over de zwanen houden in het gebied. De bus is oud, hobbelt en lawaaierig. Het zit totaal niet lekker, plus de bus was ook nog eens vies.
Ga maar eens recensies lezen. Er zijn veel negatieve recensies over Beekse Bergen.
Anoniem schreef:ben vorig jaar in Beekse Bergen geweest en was niet zo onder de indruk.
Terwijl ik er al twee keer eerder was geweest, maar dat was zeker 10 jaar terug.
Toen maakte het meer indruk en in mijn herinnering ook andere dieren in de auto safari.
Burgers is mooi en kan je prima in 1 dag doen hoor.
Ook Rhenen vind ik mooi.
Delphi schreef:Ik vond Blijdorp een aanfluiting in vergelijking met Beekse Bergen, Ouwehands Rhenen en Burgers Zoo. Het oceanium van Blijdorp was prachtig, maar verder miste ik echt diverse diersoorten en vond ik het park enorm klein. Halverwege de dag hadden wij alles al uitgebreid gezien.