Nou heb ff gebeld en zij wisten nog helemaal van niks. zij worden altijd als eerste op de hoogte gesteld, maar volgens haar was er niks aan de hand en vliegt mijn vliegtuig gewoon morgenvroeg! Man o man. Als ik na deze vakantie geen permanente migraine overhoud weet ik het ook niet meer...
Ik krijg al de zenuwen als ik dit zo lees! Gewoon relax, geniet van je vakantie. En misschien een tip, boek de volgende keer een kant en klare reis! Instappen en uitstappen op commando en als er wat mis is regelt de reisleiding het wel.... Niks geen stress
Ze dreigen met het werk neerleggen he, er is nog helemaal geen zekerheid over. In Nederland is staken vaker een pressiemiddel dan dat het daadwerkelijk gebeurt.
Een hele hoop stress voor uiteindelijk niks, uiteraard. Gelukkig dankzij super aanwijzingen uit dit topic (sorry, weet even niet meer wie) en uiteindelijk een klein beetje in paniek de vrouw van de B&B gebeld: hoefden we nog maar 1 halte verder met de trein en dan nog 10 minuutjes lopen. Ik zat er ondertussen doorheen en we hebben heel ff op onze kamer 'geslapen'.. maar dat heeft ons erg goed gedaan. Rond 13:00 maar de binnenstad in gegaan en we hebben ons meeeeer dan vermaakt. Heerlijk!
Foto's staan op de camera, maar heb wel wat vliegfoto's. Erg gave ervaring trouwens, behalve dat er bijna de hele reis een kind naast ons heeft zitten janken en krijsen.. Moet je net mij hebben