Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kiwi_ schreef:Leuk om hier ervaringen te lezen! Ik ga waarschijnlijk begin september naar Noord-Cyprus. Ken het helemaal niet, maar het klinkt erg goed. Ik vraag me alleen af of je een visum nodig hebt om het land in te komen? Ik kan daar niet echt een duidelijk antwoord over vinden.
Albion schreef:Wij gaan waarschijnlijk eind september/begin oktober naar Cyprus. We zitten te kijken naar paphos, lijkt me een super mooie stad. We willen ook een beetje het eiland touren dus leuk om hier mee te lezen
Winged schreef:Albion schreef:Wij gaan waarschijnlijk eind september/begin oktober naar Cyprus. We zitten te kijken naar paphos, lijkt me een super mooie stad. We willen ook een beetje het eiland touren dus leuk om hier mee te lezen
Volgens mij gaat het hier voornamelijk over Noord-Cyprus (Turks) en niet over het Griekse deel. Je kan overigens wel naar de andere kant
Albion schreef:Wij zijn vorig jaar begin oktober een week naar Paphos geweest, erg goede ligging en genoeg te doen in de buurt.Wij gaan waarschijnlijk eind september/begin oktober naar Cyprus. We zitten te kijken naar paphos, lijkt me een super mooie stad. We willen ook een beetje het eiland touren dus leuk om hier mee te lezen