Wel mooie foto van het noorderlicht!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NoeskaMoos schreef:Ik ga ook boeken, ik ga paardrijden in Ijsland.
Eind juni/begin juli, ik hoop op aardig weer want hoorde van het weekend nog van mensen die een paar jaar terug pech hadden en ineens in 3 meter sneeuw stonden. Dat maakt reizen toch wat moeilijker![]()
Ik wil ook een paar dagen Reykjavik doen, is het van daaruit mogelijk een dagtocht richting Landmannalaugur te maken? De paardrijtocht gaat er niet langs en ik reis alleen, ben dus niet van plan daar extreem te wandelen of iets dergelijks. Maar wil het wel zien![]()
Ik kan het via de organisatie van de paardrijtochten ook boeken, maar waarschijnlijk is het ter plekke goedkoper. Iemand een idee van de kosten ongeveer?
Skessa_ schreef:Wij zijn half September geweest afgelopen jaar. Prachtig weer gehad, alle wegen waren nog open EN het noorderlicht gezien![]()
![]()
![]()
Paardrijden is sowieso wel duur, denk dat het niet zoveel uitmaakt waar je boekt![]()
Enne niet willen wandelen in IJsland? Wat ga je er dan doen?
NoorW schreef:Ja! Mijn moeder en ik gaan ook naar IJsland, 11 dagen, rond eindaugustus/begin september. We hadden eerst eind mei geboekt, maar we huren een auto en willen over de highlands en naar landmannalaugar, dus moesten we alles om boeken. Duur grapje, maar nu gaan we dan hopelijk ook echt zien wat we willen zien.
Ook gaan we nog kort naar het Noorden en willen we het een en ander uit de Golden Circle zien. Ik wil natuurlijk ook een of twee dagtochten te paard maken. Ik verheug me gek in elk geval
Suuszels schreef:Skessa_ schreef:Wij zijn half September geweest afgelopen jaar. Prachtig weer gehad, alle wegen waren nog open EN het noorderlicht gezien![]()
![]()
![]()
Paardrijden is sowieso wel duur, denk dat het niet zoveel uitmaakt waar je boekt![]()
Enne niet willen wandelen in IJsland? Wat ga je er dan doen?
Ja nou dat hoop ik ook maar durf het er niet op te gokken.dus dacht miss ergens rond eind augustus en eerst paar dagen binnenland en dan gewoon de rondweg en hopen op het noorderlicht en anders.. Goed excuus voor de winter
Bagheera_206 schreef:NoorW schreef:Ja! Mijn moeder en ik gaan ook naar IJsland, 11 dagen, rond eindaugustus/begin september. We hadden eerst eind mei geboekt, maar we huren een auto en willen over de highlands en naar landmannalaugar, dus moesten we alles om boeken. Duur grapje, maar nu gaan we dan hopelijk ook echt zien wat we willen zien.
Ook gaan we nog kort naar het Noorden en willen we het een en ander uit de Golden Circle zien. Ik wil natuurlijk ook een of twee dagtochten te paard maken. Ik verheug me gek in elk geval
Dat is een vol programma. Ja, die 4x4 / AWD / 4WD zijn een duur grapje om te huren.
Bagheera_206 schreef:Suuszels schreef:
Ja nou dat hoop ik ook maar durf het er niet op te gokken.dus dacht miss ergens rond eind augustus en eerst paar dagen binnenland en dan gewoon de rondweg en hopen op het noorderlicht en anders.. Goed excuus voor de winter
Jij hebt je grijsfilters al binnen voor watervalfotografie?
Bagheera_206 schreef:Juni is een mooie maand om jarig te zijn.
Naast je body en je objectieven zijn je statief en je grijsfilters je grootste vriendjes voor watervalfotografie.
[FK] ND filter
[FK] [FK] wat voor statief kopen