last minute januari 25 graden 1000,- 8/10 dgn all inclusive

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Willeke_

Re: last minute januari 25 graden 1000,- 8/10 dgn all inclusive

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 20:53

Danes die naar Senegal gaan: doe de excursie authentiek Senegal. Die is echt gaaf! En ze zijn blij met pennen op schooltjes waar je dan langs gaat...

scooby09

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 22:04

Thanks voor de tip kan ik ergens zien wat die excursie inhoud..?
Pennen heb ik hier in grote getalen liggen als ik er aan denk zal ik ze meenemen.

Psydoxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 22:12

Waarom ga je niet naar Dubai? Zal je best wat kunnen vinden onder de 1000,- Weet alleen niet of ze aan all inclusive doen, al zijn er tentjes genoeg om te eten.

Kimdavincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 22:35

http://www.vakantiediscounter.nl/domini ... ogle.nl%2F

Kijk hier eens naar, wij zijn vorig jaar januari naar dit hotel geweest. Ik kan het je zeker aanraden, goede kamer heerlijk eten, 250 meter van het strand met leuke winkeltjes, eten en drinken aan het strand, leuke en goede animatie! Ook kun je gebruik maken van de 2 naast gelegen riu hotels. Als je echt wilt relaxen, lekker eten en bakken in de zon zou ik het wel weten <3

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik heb helaas geen foto's op mijn telefoon van het eten, maar je hebt zoveel keus is echt onvoorstel baar..... Het water loopt ne in de mond :~

osanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 22:40

Barbedos misschien wat

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-15 22:45

Cuba zou ik niet doen als all inclusive, zonde van je geld en de vliegduur. Cuba moet je heen voor het land zelf. (Bovendien zijn de stranden bij Trinidad en Guardlavaca mooier dan de resorts in Varadero).

Waar wel heen in januari heb ik geen tips voor, zoek zelf ook nog het perfecte overwinterland :D

Willeke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 22:31

Jans schreef:
Cuba zou ik niet doen als all inclusive, zonde van je geld en de vliegduur. Cuba moet je heen voor het land zelf. (Bovendien zijn de stranden bij Trinidad en Guardlavaca mooier dan de resorts in Varadero).

Waar wel heen in januari heb ik geen tips voor, zoek zelf ook nog het perfecte overwinterland :D

Totaal oneens!
Ik ga 9 dagen all in voor € 541,-
Dat maakt dat we nog ruim budget over hebben om dingen te ondernemen en veel te kunnen zien (en bijv bij locals eten en evt overnachten).
9 dagen is wel kort. Maar als het bevalt gaan we gewoon nog eens terug. We konden helaas niet langer vanwege het werk van m'n vriend. Maar ik vind vliegen niet erg en ga voor dit geld liever naar Cuba dan dat ik binnen Europa blijf.

Ts, heb je al iets gevonden?
Laatst bijgewerkt door Willeke_ op 30-12-15 22:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Willeke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-15 22:32

scooby09 schreef:
Thanks voor de tip kan ik ergens zien wat die excursie inhoud..?
Pennen heb ik hier in grote getalen liggen als ik er aan denk zal ik ze meenemen.

Even opvragen bij je reisbureau! Die kunnen zo een uitdraai voor je maken voor het programma (onder voorbehoud)

Booooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 23:18

Ik zou naar de Dominicaanse gaan! Ben er afgelopen juni geweest en het is er super mooi! Veel doen kan niet, aangezien het niet veilig is alleen je resort af te gaan.. Dus lekker relaxen op je strandbedje! Een kennis van me is stuard, en zie regelmatig zijn bezoekjes aan Punta Cana voorbij komen nu.. Heerlijk weer! En het strand is echt prachtig! Ook raad ik je zeker aan om de excursie naar Saona te doen! Google maar eens :D

De mensen die Turkije aanraden.. Daar wil je echt niet op een strandbedje liggen.. Mijn vriend woont in Istanbul, daar sneeuwt het nu.. En de toeristische plekken Alanya/Bodrum/Marmaris etc. is het een kleine 16 graden :D

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-16 23:29

Turkije is inderdaad geen optie. Te koud :D

We houden het weer op Gran Canaria en ook Lanzarote goed in de gaten. Hebben daar eea gezien aan hotels die bij ons in de smaak vallen.

Ook Kaapverdië blijven we in de gaten houden.

Qua budget en prijzen vakken de iets verdere bestemmingen af.

Het lastige voor ons is dat we eigenlijk te dure eisen hebben voor ons budget op dit moment... :D We willen toch graag wat luxe, goed eten, mooie kamers, mooi zwembad, goede beoordelingen maar dan het liefst voor heul weinig geld. En dat is natuurlijk niet reëel.

Wil ook graag mijn auto zsm eruit doen en een van een paar jaar oud voor terug kopen, en kan het geld maar 1x uitgeven. Maar na alle ellende is het gewoon erg fijn om er even uit te gaan en echt even samen tot rust te komen.

Maak het mijzelf weer lekker lastig.

:D

Heb zelf Tabaiba Princess op Gran Canararia op het oog. Maar die prijzen waren opeens weer wat gestegen.

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-16 23:39

dat de prijzen stijgen kan te maken hebben met de coockies... volgens mij houd de site in de gaten hoe vaak je kijkt en hoe vaker je kijkt hoe duurder het word. maar dit heb ik mij ooit door iemand laten vertellen, dus of het echt zo is weet ik niet. wat je zou kunnen doen is proberen de reis te boeken via een ander IP adres, misschien scheelt dat alweer iets in de kosten. heel veel plezier op vakantie, heb je topic gevolgd en ik vind dat je na al die ellende wel een vakantie verdient hebt!

liefs

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-16 01:29

F_inley schreef:
Egypte heb je gegarandeerd mooi weer in januari en als je het resort niet af gaat en je pakt marasa alam/ hurgada merk je niks van wat er in dat land aan de hand is

kimz_angel schreef:
Als we zo moeten denken over egypte .. Ben je nergens in de wereld nog veilig :j
Ben er geweest toen ze zelfs vluchten aflasten. En je merkt der niks van.

Je kan ook altijd eens voor turkije kijken

Eh wat zeiden jullie ook alweer??? Vanavond schietpartij/aanslag in een hotel in Hurghada....

scooby09

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 10:41

Hmm niet fijn, Heb je al keus gemaakt waar je heen gaat?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 10:46

Het gebeurt overal.
Maar wat denk je van gewoon een super de luxe hotel in Nederland met een dagje wellness erbij? In de sauna is het ook heerlijk warm :D

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-16 11:41

Tuurlijk gebeurt het overal, maar bepaalde landen zijn wel een groter risico :)

Zoals aangegeven hebben we bepaalde eisen waar onze vakantie in dit geval aan moet voldoen. Welness in Nederland is dat natuurlijk niet.

Hadden eigenlijk toch Gran Canaria gekozen, echt last minute ivm temperatuur.
Maar helaas valt alles in het water op het moment. Auto kaduuk, dus de nieuwe moet er een paar maanden eerder komen.

Baal er goed van, heb het echt even nodig.

Misschien dat het in april gaat lukken, voordeel is dan wel dat er iets meer keuze is, iets goedkoper dus ook.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 11:49

Jeetje, wat balen zeg! Ongeluk komt zelden alleen helaas :(
Hopelijk gaat het jullie in april toch lukken! En Gran Canaria is een hele fijne keus, ook in die maand! We gaan dit voorjaar zelf ook weer terug <3

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-16 11:57

Zeker balen. Al is het wel "dubbel" ben zoooo bij als ik EINDELIJK verlost ben van mijn oude barrel!
Als ik gewoon een normale zwangerschap had gehad, dan zou ik ook ergens deze maand een nieuwe auto gekocht en niet op vakantie. Hebben het aangepast vanwege de gebeurtenissen.

scooby09

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 12:51

Ah wat jammer maar helaas kun je je geld maar 1 keer uitgeven...Veel plezier met je nieuwe auto.