Zwarte Cross 2016

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

x_Rebecca

Re: Zwarte Cross 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 15:01

Ik ga ook weer naar de cross! 6de keer. Vorig jaar meegedaan, dit jaar maar even niet. Miste het vrije van op de camping staan en niet na hoeven denken of en hoeveel je kunt drinken tot de tijd dat je meedoet (rijder). Dus dit jaar weer olderwets gezellig op de camping. Een deel van mijn vriendengroep doet wel weer mee aan de special.

Over een half uurtje stap ik ook de bus in richting Arnhem *\o/*
Ondanks mn gipspoot ben ik er klaar voor :D. Gipspoot in folie gewikkeld, hele week geoefend om zonder krukken te lopen. Het feest kan beginnen :):).

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 15:15

Las ik nou iets over De Kast?? Dan zou ik geld toe willen krijgen :r :D

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 15:26

Idd dat bedoel ik :+

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 15:41

Gips en zonder krukken. Daper hoor. :D

De kast snap ik ook niet helemaal als voorprogramma. Al is het wel de oorspronkelijke bezetting. Dat is nog wel te kauwen. Rowen heze en normaal hebben in ieder geval samen nog een nummer gemaakt. Alleen omdat niet duidelijk is wie wanneer speelt wil ik wel op tijd zijn. Wil even onvervanst limburgs meekwelen voor zover ik de teksten ken.

Zwarte cross komend jaar voor mij echt een raadsel. Heb geen idee waar ik woon. Hoe ik er kom enz. Als het even kan wel weer op vrijdag een kaartje hopelijk maar als er geen duwers of andere creatieve oplossingen Zijn voor rolstoelers wordt het een heel zware dobber voor me op het terrein.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 15:57

Mijn man gaat vanavond met een kameraad, ik ging alleen in Pesse naar Normaal, daar vond ik het wel gezellig :+
Voorprogramma snap ik ook niet.. :n Mijn man gaat ook pas later heen, uur of 18 gaan ze weg en nog ff eten onderweg, zullen er dus iets voor 20 uur zijn.

Volgend jaar Bokkers in Pesse in voorprogramma Status Quo +:)+

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 16:51

ja idd ik ga ook om 18 uur weg uit hoogeveen en nog wat eten ed...
hoef er niet zo vroeg te zijn, ze hadden bokkers beter vanaaf in het voorprogramma kunnen doen, dat paste tenminste nog een beetje :)

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 16:55

Of Jovink :D

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 18:11

jovink bestaat niet meer.............

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-15 18:33

Afbeelding

ilaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 20:40

Zwarte cross wel! GelreDome niet. Voel er niet zoveel voor. Komen een hoop mensen die normaal nog nooit hebben zien spelen en dan moet het nu ineens gebeuren. Nee heb ze nog in Lochem en op de Zc gezien, was mooi zo!

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-15 01:34

ilaan schreef:
Zwarte cross wel! GelreDome niet. Voel er niet zoveel voor. Komen een hoop mensen die normaal nog nooit hebben zien spelen en dan moet het nu ineens gebeuren. Nee heb ze nog in Lochem en op de Zc gezien, was mooi zo!

Haha en dat is erg dat mensen, die nooit normaal hebben gezien, nu wel naar t Gelredome gaan? :+ even serieus :')

Avondje gehad! Super sfeertje, toiletruimtes waren in overvloed, betaalbaar, knappe venten en goed geluid. Zwarte Cross in Arnhem. Alleen geen Grolsch. Zonde

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-15 01:38

Knappe venten :+

Deurdonderen was echt geweldig! Ruim 6 min echte rauwe rock!

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-15 01:51

*\%/* waaah BOERUH. BOERUH =:)

Ondanks mijn oordopjes piepende oren. Mooi. Een leuke vent gezien, een bewaker. Verdr echt niks alleen maar rokende zuipers. Naaa dank je. Heb net gedouched na toch veel bier en rook. Was draait en rolstoel staat buiten uit te stinken,

Rolstoel plek was goed. We zaten heel vooraan goed zicht op het podium en het veld.

De kast deed zijn best. rowen Heze feestje. Normaal heel goed. Vond het omtroerend al die oude mannetjes met jachthoorn. Die stonden echt hyper te glunderen op het podium. Zoveel volk om voor te blazen.

Was echt heel gaaf om het veld te zien. Echt massaal allemaal hetzelfde doen. :D

desi92

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-15 02:20

Ik ben ook weer thuis. Ondanks dat ik buiten de zaal stond met de shop heb ik wel ruis in mn oren haha.
Maar er hing een geweldige sfeer super leuk om mee te maken.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-15 02:22

Vond het geluid slecht. Kon maar slecht verstaan wat er werd gezegd.

maike_rickly

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-15 02:39

Afbeelding
[/img]
Het was een top feest en een mooie afsluiting

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-15 10:13

Geluid vond ik goed. Maar mogelijk kon je het niet verstaan omdat het in het Achterhoeks was?

Wb rokenden zuipers. :') Hahaha,are u furreal? Dat zijn de grootste fans! Bier gooien hoort er bij. Welkom in de Achterhoek. Nouja. Eeeernhem.

Jammer dat er verkeerd bier werd gedronken maar het emotionele gezicht van Bennie en de bandleden maakte alles goed.

Corellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-15 10:30

:):) wij gaan ook weer ZC !! Doen uiteraard weer mee met Zn alle :):)
We hebbe er echt keiveel zin in !!!

En normAal... Kippenvel

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-15 10:45

Bier gooien geen probleem dat hoort erbij

Spraak viel soms compleet weg. Hoorde je muziek met wat vage zang op de achtergrond. Rowen heze versta ik bv utstekend (heb met een paar op school gezeten) maar waar ii zat niet heel goed te verstaan. Maar dat maakte het feestje niet minder leuk trouwens. :D

Roken blee longen vinden dat niet fijn. Ruimte had rookvrij moeten zijn, overal grote borden. En voor mensen met astma en zo is een kettingrokende groep meteen beneden je geen pret. En nee een zich volgietende vent die binnen twee uur minstens 12 biertjes maar denk wel meer weggiet. Nee dat vindt ik niet aantrekkelijk. Je kunt ook lol hebben met minder of geen bier. Achterhoek of niet, woon er en kom uit limburg waar ze ook aardige feestjes weten te bouwen.

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-15 10:50

Als je dat niet trekt, dan moet je niet naar Normaal gaan.... zelf had ik een veldkaart, maar had eigenlijk niet zo heel veel zin, dus heb mijn kaartje verkocht, kostprijs, aan iemand die wel heel graag wilde :)

Zwarte cross weekendkaarten hebben we dit jaar wel weer gekocht, we weten nog niet welke dagen we gaan, maar dat maakt niet uit. Tegenwoordig wonen we nog maar een half uurtje rijden van Lichtenvoorde vandaan, dus lekker in mijn eigen bedje slapen :)

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-15 10:59

Ben vaker geweest dus niet nieuw voor me, maar dat was voor het rookverbod in gelegenheden. Heb me uitstekend vermaakt maar het ging om de aantrekkelijkheid van mannen. En volgieten is voor mij niet aantrekkelijk. Iedereen moet dat zelf weten wat ze doen alleen dan zal geen partner van me worden, simpel zat. :D

Grappig om te zien hoe iedereen lol heeft overigens. Heb jaren carnaval gevierd en dan is het niks anders. En nee dan ook niet fijn voor longen. De rookvrije gelegenheden zijn voor mij letterlijk een ademhaling.

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-15 11:04

Dat snap ik :j had laatst ook weer zo'n feestje waarbij de hele kroeg blauw stond van de rook, dan kun je merken dat je dat echt niet meer gewend bent... En ik heb daar niet eens uitgesproken last van ofzo, het was alleen gewoon vies en benauwd daardoor.

Mijn vent stond er vast ook tussen, zich vol te gieten met zijn vrienden :j Dat doet hij alleen bij bepaalde gelegenheden, en nee, dat is dan idd niet aantrekkelijk.
Alhoewel we elkaar ontmoet hebben bij een optreden van Jovink destijds :') Dat was vaak nog wel een graadje erger.

baukiiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-15 11:19

Yeah!! Wij gaan dit jaar ook weer naar de zwarte cross!!! *\o/* *\%/* Nu al zin in!!

Gister ook nog naar normaal geweest, wat een machtig feest was dat!! Geweldige sfeer!!

Amalarab

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-15 11:26

ik lees steeds Zwarte Crocs :')

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-15 12:43

Dat zou ik van tevoren ook echt niet bedacht hebben hoor, dat er gewoon gerookt zou worden daar binnen :+
Vanmorgen al even een mooi filmpje op youtube gezien, duurt een kwartiertje, mooi beeld, leuke impressie.