Bij ons hadden ze ook slecht weer voorspeld en we hebben 2x een buitje gehad... Het kan binnen een halfuur anders zijn, dus paraplu in je tas en zonnebril in je tas en dan komt het heus goed
Ik heb nog nooit zo'n soepele reis gehad Ben al in het hotel en heb uitzicht op de Spire. Zo eerst maar eens wat gaan eten. Iemand een idee wat ik vandaag kan doen?
Ik zou lekker aan de noordkant van de rivier wat gaan shoppen ofzo. Of juist in St. Stephens Green Shoppingcentre. Je kunt ook het little museum of Dublin bezoeken, das goedkoop en heel leuk!
Mooi dat de reis goed is gegaan. Hoe is het weer? misschien een lekker broodje halen bij bijvoorbeeld Subway en ergens op een bankje rustig opeten. Je zou bijv. nog naar Jameson's kunnen. Je kan ook de hop on hop off tour doen. Krijg je gelijk een beetje een idee van de stad.
Ik heb wat geshopt en door de regen rondgewandeld, toen ik de regen zat was stond ik precies voor het Irish Whiskey museum.. Dus heb daar gelijk maar een rondleiding gedaan. Was erg leuk! De gids vroeg waar ik vandaan kwam, dus ik zeg Amsterdam. "OOOH! Bitterballs!"
Oke het National Leprechaun museum is echt een aanrader. We hebben ze hard gelachen De gids die we hadden was top, zorg dat je hem hebt! Hij heet Potti volgens mij.