Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lideli schreef:Heei Suraya! Dat is inderdaad toevallig en heel leuk! Ik ben zelf ook heel blij dat ik gegaan ben hoorWaar loop jij stage?
Rondje gelopen door het dorp
[ [url=m/8nG3ks.jpg]Afbeelding[/url] ]
En langs de baby's
[ [url=m/4YRJ86.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/BXABFP.jpg]Afbeelding[/url] ]
Alleen jammer van het stroomdraadje voor zijn gezicht
lideli schreef:@Selka, unihorses. In de paddocks worden pakken stro gelegd voor de paarden. Echter worden de strotouwtjes niet gelijk opgeruimd. Sommige komen dus vast te zitten in de grond. Ben bezig geweest die los te trekken met dit als resultaat. Op het moment zelf had ik het niet in de gaten, dat kwam later pas haha. Werk nu heel de tijd met handschoentjes aan anders doet het te veel zeer en pleisters blijven niet zitten dus handschoentjes voorkomen ook dat er vuil in komt.
@fleurtjuh, tja ik heb ook geen geldboom hoor. Hier in Spanje heb ik in principe geen uitgaven. Eet, drink en slaap hier op de camping, die is ook van de eigenaar van de stal. Moest alleen zelf mijn ticket en buskaartje betalen. Was ook geen vermogen. En tja als je niet terug wil naar NL blijf je toch gewoon in Spanje
@Katyatje, Vooral daarom wilde ik ook naar het buitenland voor stage. Kijken hoe ze het in andere landen aanpakken. Hierdoor ook wel minder leuke dingen gezien hoor. In Qatar stijve paarden omdat ze 4 dagen (of langer) niet uit de box waren geweest en miscommunicatie onderling aangezien ze maar zeer weinig sociaal contact hebben. Ook hier in Spanje kan ik niet altijd leven met hoe het eraan toe gaat, maar goed..
@Jessix, nou zo warm is het hier de afgelopen dagen niet geweest hoor! Loop bijna heel de dag met een vestje aanEn 's nachts slaap ik in een trainingsbroek, lange sokken en vest. Anders bevries ik, haha. En het heeft ook hier geregend.
De waakhond is zo'n schatjenaast deze hebben ze er nog één (een herder) en nog 3 pups, waarvan er een nog weg gaat en de andere van een van de werknemers is.