*verdorie, hangt steeds een jonge kat aan mijn armbandjes te trekken, typt voor geen meter, wil ook mee *
verdorie, er willen wel vel een verslag zien Komt voor elkaar Met foto's als dat lukt en ik dat ding niet toch nog vergeet (zou niet de eerste keer zijn dat ie achterblijft)
Lindaonline
Geplaatst: 14-07-15 22:33
Dashboard camera
Brainless
Geplaatst: 14-07-15 22:34
Ik heb nog wel ergens een oude digitale camera liggen, zal zorgen dat de batterijen zijn op geladen. Heb ook mijn iphone mee (en extra accu's mee), dus MB's genoeg voor foto's.
Muzefee
Geplaatst: 14-07-15 22:34
Even geheel off-topic, kan het zijn dat jij je ponytjes aan de doorgaande weg tussen Wolvega en Oldeberkoop hebt staan? Tuurde even in je profiel en meen ze te herkennen.
Ja muzefee, kan ik jou toevallig misschien zo ver krijgen dat je een oogje in het zeil wil houden op ze als ik weg ben? Daar heb ik nog geen oogjes op namelijk.
Daks ik moet nog een keer naar zweden, met verhuizing Je bent welkom.
Wat een spontane actie! Toen ik het las wilde ik gelijk mee! Haha leuk dat je iemand hebt kunnen vinden:) Als je het op tijd aangeeft zou ik het helemaal geen straf vinden om je te helpen verhuizen
Ik vind het ook ontzettend leuk dat ik mee mag (en kan).
7 jaar terug ben ik ook een x onverwacht met 2 Bokkers (die ik toen niet kende) naar Roemenië gereden (met onze eigen auto). Dat was ook ontzettend gaaf om te doen.
Wat leuk dat je via Bokt iemand gevonden hebt! Veel plezier dames!!
Muzefee
Geplaatst: 14-07-15 23:37
aikon schreef:
Ja muzefee, kan ik jou toevallig misschien zo ver krijgen dat je een oogje in het zeil wil houden op ze als ik weg ben? Daar heb ik nog geen oogjes op namelijk.
Ik kom er wel één keer per dag langs als ik naar mijn eigen pony rijd, dus kan die keren wel even kijken of ze er nog lopen.