Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amalarab schreef:Ik overweeg St. Anton/Lech na jaren Allgäu/Noord-Oostenrijk. Ben zo benieuwd! Portes du Soleil ziet er ook gaaf uit maar wat een afstanden om daar te komen!
Tierania_ schreef:Amalarab schreef:Ik overweeg St. Anton/Lech na jaren Allgäu/Noord-Oostenrijk. Ben zo benieuwd! Portes du Soleil ziet er ook gaaf uit maar wat een afstanden om daar te komen!
Dat valt toch wel mee? Het is 960 km vanaf mijn woonplaats.
Een kleine 10 uur rijden volgens google maps.
Wij gaan ook vaak naar Italië dan ben je 11 uur onderweg.
Dee_Es schreef:Ik heb afgelopen jaar beide gedaan. Voor een dagje van gear gewisseld met een vriendin. En anders huren we meestal voor 1 dagje extra spullen.
Wat doet de rest die mee gaat? En wat voor tochten ga je maken? Bij veel glijpaadjes of sleepliften zou ik sowieso gaan skiën. In alle andere gevallen snowboarden want dat is natuurlijk het mooiste wat er is
Suprice_Iris schreef:bloempie186 schreef:Wij gaan dit jaar weer naar Hinterglemm! Vaste prik ondertussen. Dit wordt het 10e jaar denk ik haha.
Leuk! Ik vanaf 30 januari ook een week voor de tweede keer
bloempie186 schreef:He wat leuk! Wij gaan 27 februari. Vind het zo'n heerlijk gebied. Zou op zich wel eens ergens anders willen kijken, maar Hinterglemm voelt wel een beetje als thuiskomen ondertussen