Zwarte Cross 2015!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 12:12

Ohhhhw maar dan kan je iig nog thuis douchen !! :')

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 12:12

Weissjee schreef:
xSannee schreef:
Ja ik ging ook eigenlijk niet. Tot bleek dat ik vrij kreeg en mn vriendin toch wel graag wilde :))
Maar inderdaad haha, kom ryan vast vaker tegen dan jou haha!

Heb ik vorig jaar iets gemist >;) . Ryan vaker tegen gekomen? Hahaha
Maar leuk dat je weer gaat *D

Haha ja lag jij nog op je nest volgens mij!

karuna
Drukke kabouter

Re: Zwarte Cross 2015!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 12:20

Mijn planning is vrijdag. Hopelijk kan ik dit jaar wel, vorig jaar nekte een longontsteking me. Misschien zondag ook maar dat weet ik pas zaterdag zo ongeveer of dat gaat lukken.

Mannetje doet mee met de protestklasse en is zaterdag ingezet tot heel erg vroeg in de ochtend.

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 12:22

karuna schreef:
Mijn planning is vrijdag. Hopelijk kan ik dit jaar wel, vorig jaar nekte een longontsteking me. Misschien zondag ook maar dat weet ik pas zaterdag zo ongeveer of dat gaat lukken.

Mannetje doet mee met de protestklasse en is zaterdag ingezet tot heel erg vroeg in de ochtend.

Gaan we nu wel meeten? :P

Sharissael

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 12:24

Ik ga de 25e heen met mijn vriend en een groepje vrienden! Voor mij de eerste keer maar ik heb er nu al onwijs veel zin in *\o/* *\o/*

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-15 12:24

Relaxed schreef:
Hoe staat het eigenlijk met je god? Kan me het verhaal nog wel herinneren :+

Wij gaan zondag heen, mijn 1e keer, mijn man is vaker geweest :j

Nog steeds contact :Y)

Ik stem ook voor een groepsapp.

Moet trouwens maandag ook nog werken op het gemeentehuis. Dus kan alle campinggasten uitzwaaien ^^

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 12:27

minikatje schreef:
karuna schreef:

Gaan we nu wel meeten? :P
wil geen ehbo nodig hebben hoor, twee jaar geleden al erg nodig gehad. Mennetje had zijn voet opengejast tijdens de naked run. -O-
Ga mijn best doen :+ . Eventueel kan ik wel een lift gebruiken op zondag :j omdat ik in mijn uppie heen moet omdat mannetje blijft slapen op de crewcamping. Terug kom ik dan wel.daar hangt dus af of ik zondag kan of niet. :')

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 12:31

Ik zie al tegen de douche op :') Nou meer de wc's eigenlijk..

Ben ook voor een app hoor!

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 12:37

desi92 schreef:
Als er een groepsapp wordt gemaakt wil ik er wel bij :D

Ik heb alleen wat minder chilled diensten. De festival dagen van 15.00 tot 00.00 en dan de zondag vrij(tenzij het ontzettend druk is bij oost). Maar opzich ben ik wel in voor een meeting :)

Wij zitten gewoon al minstens 3 jaar samen in het Zwarte Cross topic met plannen om te meeten, maar tot nu toe nog niet gelukt.. :D Tenminste, ik kan mij nog wel herinneren dat ik naar je gevraagd heb bij PZ, maar toen was je er niet :(:)

Vorig jaar had ik helaas een telefoonprobleempje waardoor ik vanaf vrijdagmiddag al geen telefoon meer had. Enerzijds heerlijk rustig, maar anderzijds ook wel jammer dat ik gewoon nog niemand gemeet heb.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 12:38

Wc's worden wel steeds beter bijgehouden gelukkig de afgelopen jaren!

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 12:41

Ja ik kan me vorig jaar nog herinneren , bij de megatent liep er een meid met slippers door de drak te paraderen :')

Ik zei uhh weet je wel dat dit vanuit de wc's komt, ze keek me aan toen naar de grond en begon toen te gillen :')

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 12:41

Jaa een zwarte cross topic! Ivm werk wat ik echt niet af kan zeggen ga ik alleen de zondag, volgend jaar wil ik heel graag een weekend lang :D

desi92

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 12:43

Animal schreef:
desi92 schreef:

Ik heb alleen wat minder chilled diensten. De festival dagen van 15.00 tot 00.00 en dan de zondag vrij(tenzij het ontzettend druk is bij oost). Maar opzich ben ik wel in voor een meeting :)

Wij zitten gewoon al minstens 3 jaar samen in het Zwarte Cross topic met plannen om te meeten, maar tot nu toe nog niet gelukt.. :D Tenminste, ik kan mij nog wel herinneren dat ik naar je gevraagd heb bij PZ, maar toen was je er niet :(:)

Vorig jaar had ik helaas een telefoonprobleempje waardoor ik vanaf vrijdagmiddag al geen telefoon meer had. Enerzijds heerlijk rustig, maar anderzijds ook wel jammer dat ik gewoon nog niemand gemeet heb.

Haha idd.
Op zich is mijn rooster wel beter dan vorig jaar met festival dagen.
hihi maar ik zit ook niet bij PZ :o
ik zit bij backstage Oost :p

Dit jaar moet het er gewoon van komen om te meeten! Is wss mn laatste jaar dat ik daar werk

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 12:46

gribaldi schreef:
Lopen jullie altijd bij je groepje?

Ik ben vorig jaar lekker alleen op pad geweest. Hier staan de meeste vastgeroest op 1 plek en ik wil wel meer zien. 's middags ben ik met een vriend op pad geweest en 's avonds lekker alleen.
Vermaak me dan prima :')

Ik loop zeker de helft vd tijd alleen rond. Krijg genoeg aanspraak als vrouw :D En als ik anderen tref dan trek ik daar een middagje mee op. Net hoe het loopt.

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 12:49

desi92 schreef:
Animal schreef:
desi92 schreef:

Haha idd.
Op zich is mijn rooster wel beter dan vorig jaar met festival dagen.
hihi maar ik zit ook niet bij PZ :o
ik zit bij backstage Oost :p

Dit jaar moet het er gewoon van komen om te meeten! Is wss mn laatste jaar dat ik daar werk

Dat bedoel ik! :') Backstage Oost, haha :P
Wist ik stiekem wel, ik gooide alleen even de namen door elkaar. :D
Laatste jaar? Wat jammer zeg! Ik hoop dat ik er nog heel veel jaren mag lopen! Vorig
jaar heb ik mijn zusje ook meegesleept, die komt dit jaar ook weer mee om aan de bak te gaan. :)

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 12:51

Precies dat heb ik ook. Ik zoek nog oude vrienden op en kom dan snel mensen die zeggen, he ken ik jou niet ergens van :')

Vervolgens een praatje en loop ik weer lachend weg.
Ik kan daar echt van genieten :o

desi92

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 12:52

Animal schreef:
Dat bedoel ik! :') Backstage Oost, haha :P
Wist ik stiekem wel, ik gooide alleen even de namen door elkaar. :D
Laatste jaar? Wat jammer zeg! Ik hoop dat ik er nog heel veel jaren mag lopen! Vorig
jaar heb ik mijn zusje ook meegesleept, die komt dit jaar ook weer mee om aan de bak te gaan. :)

Haha kan gebeuren.
Ja het ligt er beetje aan of ik tegen die tijd een baan heb en of ik voor de zc vrij kan krijgen. Maar dat is nu nog moeilijk te zeggen natuurlijk.

Wie staan er dit jaar dan allemaal weer op de crewcamping?
Laatst bijgewerkt door desi92 op 25-06-15 12:52, in het totaal 1 keer bewerkt

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 12:52

Ik sta elke dag van 18.00 tot 02.00.
@Karuna, therapeutische gesprekjes of even bijkomen mag ook :P
Dit jaar op Oerol was dat ook een goed succes. :')

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 12:54

Mijn laatste cross ben ik op zondags rond de middag leuke mensen tegengekomen toen we met de groep ergens stonden. Toen ben ik tot snachts met die gast opgetrokken. Bleken mijn vrienden al mega vroeg naar bed te zijn gegaan. Nooit scheve gezichten en zo leer je nog iemand kennen.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 13:00

minikatje schreef:
Ik sta elke dag van 18.00 tot 02.00.
@Karuna, therapeutische gesprekjes of even bijkomen mag ook :P
Dit jaar op Oerol was dat ook een goed succes. :')

:+ das laat, op vrijdag red ik dat net nog.

Waar sta jij met de ehbo? bijkomen op dat tijdstip wel trouwens. Is knap hard werken met een rolstoel op het terrein. :')

Twee jaar geleden was geen succes ahum. Hebben eerst na mijn melding bijna anderhalf uur gewacht voor er een ehbo er aan kwam sjokken. De pleisters waren niet groot genoeg en plakten ook niet op een natte voetzool. Uiteindelijk naar de hoofd ehbo geweest maar dat voegde ook niet zo heel veel toe.

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 13:03

Dat hoor ik op 13 juli. Het allerliefste sta ik met een porto midden op het terrein.
EHBO on tour zeg maar.
Of bij de Ambu, maar heb nu nog geen flauw idee.

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 13:03

Zonnetje81 schreef:
Mijn laatste cross ben ik op zondags rond de middag leuke mensen tegengekomen toen we met de groep ergens stonden. Toen ben ik tot snachts met die gast opgetrokken. Bleken mijn vrienden al mega vroeg naar bed te zijn gegaan. Nooit scheve gezichten en zo leer je nog iemand kennen.

Dat zijn de leuke dingen aan een festival! Leuk dat je net zo'n insteek hebt zoals ik dat heb, sommige mensen vinden het maar raar, je gaat toch niet alleen op pad :')
Dit soort mensen zijn de gezelligste haha, die genieten van de momenten en hebben niet zo'n strak schema van wat ze allemaal moeten zien en perse bij de groep moeten blijven.

DWensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 13:22

Zouden de mensen die voor een app zijn mij een PB willen doen met je nummer en naam? :D

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 14:08

Mijn telefoon kan bellen en sms en dat gaat voor mij dus niks worden.

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-15 14:17

Yes, ik ben ook weer van de partij !
Vorig jaar voor 't eerst geweest, mijn vrienden zijn al wel vaker geweest maar ik kon door omstandigheden nooit mee. Dit jaar ook weer aanwezig dus, we gaan met z'n 3en heen en wij zijn niet zo moeilijk :D

Onze vriendengroep bestaat normaal uit 5 (incl. mij) maar 1tje doet de laatste tijd nogal lastig/raar en die wilde dus ook niet mee, prima, vorig jaar ook gedoe mee gehad. 1tje heeft een vriendin en mag niet.. Dus blijven er nog 2 over, prima, 't wordt er alleen maar beter op!
Wij zijn ook niet zo moeilijk hoor. Ben je moe? Dan ga je naar de tent. Wil je ergens kijken? Ga je gang.. Vorig jaar op een gegeven moment ook iedereen kwijt geraakt en heb me prima vermaakt heel de middag en een deel van de avond :)
Heb er iig weer zin in! Meeten weet ik niet.. ik hoop iig niet bij de EHBO terecht te komen..