Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Weissjee schreef:xSannee schreef:Ja ik ging ook eigenlijk niet. Tot bleek dat ik vrij kreeg en mn vriendin toch wel graag wilde
Maar inderdaad haha, kom ryan vast vaker tegen dan jou haha!
Heb ik vorig jaar iets gemist. Ryan vaker tegen gekomen? Hahaha
Maar leuk dat je weer gaat
karuna schreef:Mijn planning is vrijdag. Hopelijk kan ik dit jaar wel, vorig jaar nekte een longontsteking me. Misschien zondag ook maar dat weet ik pas zaterdag zo ongeveer of dat gaat lukken.
Mannetje doet mee met de protestklasse en is zaterdag ingezet tot heel erg vroeg in de ochtend.
Relaxed schreef:Hoe staat het eigenlijk met je god? Kan me het verhaal nog wel herinneren
Wij gaan zondag heen, mijn 1e keer, mijn man is vaker geweest
minikatje schreef:wil geen ehbo nodig hebben hoor, twee jaar geleden al erg nodig gehad. Mennetje had zijn voet opengejast tijdens de naked run.karuna schreef:Mijn planning is vrijdag. Hopelijk kan ik dit jaar wel, vorig jaar nekte een longontsteking me. Misschien zondag ook maar dat weet ik pas zaterdag zo ongeveer of dat gaat lukken.
Mannetje doet mee met de protestklasse en is zaterdag ingezet tot heel erg vroeg in de ochtend.
Gaan we nu wel meeten?
desi92 schreef:Als er een groepsapp wordt gemaakt wil ik er wel bij![]()
Ik heb alleen wat minder chilled diensten. De festival dagen van 15.00 tot 00.00 en dan de zondag vrij(tenzij het ontzettend druk is bij oost). Maar opzich ben ik wel in voor een meeting
Animal schreef:desi92 schreef:Als er een groepsapp wordt gemaakt wil ik er wel bij![]()
Ik heb alleen wat minder chilled diensten. De festival dagen van 15.00 tot 00.00 en dan de zondag vrij(tenzij het ontzettend druk is bij oost). Maar opzich ben ik wel in voor een meeting
Wij zitten gewoon al minstens 3 jaar samen in het Zwarte Cross topic met plannen om te meeten, maar tot nu toe nog niet gelukt..Tenminste, ik kan mij nog wel herinneren dat ik naar je gevraagd heb bij PZ, maar toen was je er niet
![]()
Vorig jaar had ik helaas een telefoonprobleempje waardoor ik vanaf vrijdagmiddag al geen telefoon meer had. Enerzijds heerlijk rustig, maar anderzijds ook wel jammer dat ik gewoon nog niemand gemeet heb.
gribaldi schreef:Lopen jullie altijd bij je groepje?
Ik ben vorig jaar lekker alleen op pad geweest. Hier staan de meeste vastgeroest op 1 plek en ik wil wel meer zien. 's middags ben ik met een vriend op pad geweest en 's avonds lekker alleen.
Vermaak me dan prima
desi92 schreef:Animal schreef:desi92 schreef:Als er een groepsapp wordt gemaakt wil ik er wel bij![]()
Wij zitten gewoon al minstens 3 jaar samen in het Zwarte Cross topic met plannen om te meeten, maar tot nu toe nog niet gelukt..Tenminste, ik kan mij nog wel herinneren dat ik naar je gevraagd heb bij PZ, maar toen was je er niet
![]()
Vorig jaar had ik helaas een telefoonprobleempje waardoor ik vanaf vrijdagmiddag al geen telefoon meer had. Enerzijds heerlijk rustig, maar anderzijds ook wel jammer dat ik gewoon nog niemand gemeet heb.
Haha idd.
Op zich is mijn rooster wel beter dan vorig jaar met festival dagen.
hihi maar ik zit ook niet bij PZ![]()
ik zit bij backstage Oost :p
Dit jaar moet het er gewoon van komen om te meeten! Is wss mn laatste jaar dat ik daar werk
Animal schreef:Dat bedoel ik!Backstage Oost, haha
![]()
Wist ik stiekem wel, ik gooide alleen even de namen door elkaar.![]()
Laatste jaar? Wat jammer zeg! Ik hoop dat ik er nog heel veel jaren mag lopen! Vorig
jaar heb ik mijn zusje ook meegesleept, die komt dit jaar ook weer mee om aan de bak te gaan.
minikatje schreef:Ik sta elke dag van 18.00 tot 02.00.
@Karuna, therapeutische gesprekjes of even bijkomen mag ook
Dit jaar op Oerol was dat ook een goed succes.
Zonnetje81 schreef:Mijn laatste cross ben ik op zondags rond de middag leuke mensen tegengekomen toen we met de groep ergens stonden. Toen ben ik tot snachts met die gast opgetrokken. Bleken mijn vrienden al mega vroeg naar bed te zijn gegaan. Nooit scheve gezichten en zo leer je nog iemand kennen.