Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Elias93 schreef:Mijn vriend en ik willen dit jaar in september naar kroatie met de auto maar vroegen ons af wat dat ongeveer zou gaan kosten. de auto rijd ongeveer 1 op 14 en we komen uit op 1300 km. we kunnen de brandkosten wel berekenen maar we konden niet goed vinden wat de tolwegen en vignetten samen zouden gaan kosten. Dus.. weet iemand toevallig wat het ongeveer kost aan tolwegen en/of vignetten als we tussen porec en rovinj gaan zitten?
KyaraMyBest schreef:Oh, wat grappig zeg! Ik ging met BAS een organisatie die samen werkt met labyrinth. Jij zit in een tent dan toch? Het labyrinth team was heel leuk, erg gezellige mensen! De busreis was wel heel lang, maar op zich wel te doen, wel koud 's nachts, dus een fleece dekentje mee oid is wel lekker. Met labyrinth iig genoeg mogelijkheden om activiteiten te doen, maar daar heb je waarschijnlijk al van alles over gehoord. Veel plezier iig!
Elias93 schreef:Mijn vriend en ik willen dit jaar in september naar kroatie met de auto maar vroegen ons af wat dat ongeveer zou gaan kosten. de auto rijd ongeveer 1 op 14 en we komen uit op 1300 km. we kunnen de brandkosten wel berekenen maar we konden niet goed vinden wat de tolwegen en vignetten samen zouden gaan kosten. Dus.. weet iemand toevallig wat het ongeveer kost aan tolwegen en/of vignetten als we tussen porec en rovinj gaan zitten?
Winged schreef:Pag is het Ibiza van Kroatië. En vrijwel alles heeft gratis entree. Wel veel meer mannen dan vrouwen en de mannen zijn overduidelijk op jacht. Maar ik heb een heerlijk avondje staan dansenhttp://www.visit-croatia.co.uk/index.ph ... tlife-pag/ en nog wat info: http://www.beachesandsunsets.com/pag-island.html
karin1994 schreef:-krka watervallen, misschien naar plitvice meren
-kanoen/kayakken en snorkelen
-dolfijnen gaan kijken bij malinj losinj heet dat volgens mij
-paardrijden over het stand natuurlijk
karin1994 schreef:stond ook hoog op mn lijstje, eigenlijk zouden we daar naar een hotel willen, maar dat was te veel gedoe met tijden van de pond, was iets van 5 uur reistijd, vond ik teveel voor als je savonds aankomt
ik weet nog niet helemaal wat handig is, wat raad jij aan?