Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
loveslimpie schreef:Die Bhangra Bar ziet er goed uit(en is ook nog dichtbij)
De expo twijfelen we ook nog over, t is toch vrij prijzig...
dankjewel igg voor de tips!
Plien91 schreef:Dat is geen fijn begin Detroit. Lukte zelf vervangen niet?
Over ANWB gesproken, ik zal zo even langs hun winkel. Kaart van Italië en vignet regelen. Nog maar een paar dagen!
marion82 schreef:Volgende week gaan we het voor 2 weken, iets zuidelijker opzoeken en gaan we naar Toscane. Niet zo ver van Pisa vandaan, dus we gaan ook de toren eens bekijken.
SdaphneS schreef:Wij hebben ook een keer voor Zwitserland overnacht.
Ik had niets geboekt en dacht er is vast wel iets.
Alleen er zijn daar belachelijk veel kuuroorden en alles was vol!
Uiteindelijk ergens voor honderd euro een nachtje geslapen in een kamer speciaal voor gehandicapten.
Wij waren zo blij dat we wat hadden gevonden!
Was wel echt aan de grens. Na drie meter rijden waren we in Zwitserland. Toch zou ik zelf iets erboven gaan zitten. Scheelt je geld en heel wat moeite.
Plien91 schreef:Wij vertrekken vannacht![]()
Lekker muf weer, ik had een hele andere plaats aan het Gardameer in mijn hoofd dan waar we hebben geboekt. Kwam ik achter nádat ik de vignetten voor Oostenrijk had gehaald en vriend verbaasd zei: maar we gaan toch door Zwitserland?
En inderdaad, Zwitserland is wel logischere route. Maar qua reistijd maakt het uiteindelijk geen fluit meer uit waar we langs gaan. Keep calm and drive 1250 km
Horse_xx schreef:Leuk! Ik ga naar het gardameerIemand nog leuke restaurants daar waar je echt lekker italiaans kan eten?
Weet ook iemand of er havermout te koop is in Italie??