Ik volg ook

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nanda1980 schreef:Heb het hier inderdaad erg goed naar mijn zin, wederom de vraag gekregen of ik een heel jaar wil blijven. . . twijfel wel enorm, maar wil eigenlijk mijn toekomst wat zekerder hebben en een gedegen Bachelor afronden.Wat weer een mooie foto's komen voorbij zeg. Je hebt het iig goed naar je zin, leuke blunder ook
![]()
Leuk dat je dan ook op deze manier ook nog even naar Oostenrijk gaat. Gaan jullie dan gewoon met auto en trailer ofzo?
missanita84 schreef:zo dat ziet er gaaf uit!!
kchristi schreef:De paarden hier zijn totaal verschillende van wat ik gewend ben, maar stuk voor stuk eerlijke dieren met heel veel goWauw wat een heeeerlijke omgeving. Mooie paarden ook!
Ik volg ook
Apple schreef:Wat een leuke kans, echt een unieke ervaring om mee te maken![]()
Heel veel plezier en succes
SanneJas schreef:Ik volg!
Roemenië is zo`n mooi land!
JolisaJ schreef:Wauw, wat gaaf! Wat een droombaan. Ik ga zeker volgen.![]()
Jij spreekt/verstaat ook aardig wat talen zeg.Stiekem komt dit op mijn denkbeeldige bucketlist.
nanda1980 schreef:Ailill schreef:Wat betreft de plaatsen die nog vrij zijn, gaat voornamelijk om de trail rides
Lijkt mij super, maar dat zit er niet in. Denk niet dat ik zonder kids die kant op ga, vind ze te jong. Maar het lokt wel enorm.
En die vampieren, bedoel je dan van die vleermuizen?
Die Karizma vind ik op foto erg mooi, idd geluk zeg, Enne. .....ben jij wel blijven zitten?
Suliko schreef:Ik zit voor de 2e maal in havo 4 (niet blijven zitten vanwege cijfers) en ben redelijk goed in scheikunde, door de 2e keer havo 4 zit de basiskennis er nu heel erg goed in, dus daar kan ik je wel bij helpen? Havo 5 is voornamelijk het verder verdiepen, maar daar heb je niets aan als je de basiskennis niet hebt. Dus als je wilt kan ik je wel een eind op weg helpen?(help ik mezelf gelijk ook mee, heb over een aantal weken een toets over alle hoofdstukken, dus ophalen kan geen kwaad
) Mijn inbox staat in ieder geval voor je open!
Suliko schreef:Klopt, dat heb ik inmiddels door. Het gaat voornamelijk om heel veel regels, die op veel vlakken inzetbaar zijn. Hoe meer je van die regels weet, hoe duidelijker het zal worden.Scheikunde is eigenlijk best wel makkelijk, het lijkt altijd heel erg veel aan theorie en dan nog niet te spreken over belachelijke termen en begrippen. Maar hoe meer losse onderdelen je begrijpt, hoe meer je inziet dat alles een verband heeft. Bepaalde stofgroepen, eigenschappen, reacties, bindingen. En als je die linken kan leggen, wordt het een geheel en heb je als het ware een overzicht op alles, en dan snap je het opeens.![]()
Ik hoor het wel als je vragen hebt/vastloopt, en als uitleg via skype handiger is, is dat geen probleem.