Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lotus83 schreef:Nou. Ik ben inmiddels in Griekenland, de vliegreis: opstijgen was angstig voor me, de turbulentie bijna echte paniek, dalen vind ik niet eng, alleen vind ik dat niet fijn voelen.. buiten dat alles om ging het goed
Fitzroy schreef:Je kiest ook direct een leuke landingsbaan uit![]()
![]()
Sterkte
Jewey schreef:Ik meld me ook! Over 5 weken heb ik een reis naar Thailand gepland en ik zie nu al op tegen de reis. Voor degenen die medicatie nemen...ik heb laatst gehoord dat je angst kan toenemen doordat je onder invloed van medicatie niet meer adequaat zou kunnen handelen indien het vliegtuig neerstort. Klopt dat? Hebben jullie dat gevoel weleens gehad? Ik overweeg medicatie, maar hierdoor twijfel ik.
Fitzroy schreef:Cowgirl, medicatie betekent echt niet dat je de hele tijd ligt te slapen. Het zorgt er alleen voor dat je meer relaxed bent. Als er iemand veel door het vliegtuig loopt ben ik het wel. Toen ik geen medicatie nam durfde ik niet eens van mijn stoel af te komen. Dus in mijn geval werkt het alleen maar positief. Ik vind het dan ook vreemd, dat terwijl je geen angst hebt, mensen medicatie af gaat raden. Nogal makkelijk praten zonder angst.