Interesse in : Ruiterweekend op Terschelling ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

libra

Re: Interesse in : Ruiterweekend op Terschelling ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 21:35

Ik ben dan net 28 geworden.

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 12:19

Amelandfreak man is hoefsmid , paardenvirus genoeg maar juist omdat hij de hele dag paard ziet wil hij in zijn vrije tijd graag wat anders.
Motorrijden is meer zijn ding maar daar heb je op Terschelling niet zoveel aan.

Amelandfreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 13:15

spatter schreef:
Amelandfreak man is hoefsmid , paardenvirus genoeg maar juist omdat hij de hele dag paard ziet wil hij in zijn vrije tijd graag wat anders.
Motorrijden is meer zijn ding maar daar heb je op Terschelling niet zoveel aan.

Begrijpelijk. :)

jansje73

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-15 21:58

wat vinden jullie van het weekendje van 9 tot 11 okotber ? Voor wie die mee willen stuur mij een pbtje met je emailadres ! Dan kan ik jullie een mail sturen en het gaat ook sneller.

jansje73

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-15 21:35

Het wordt de weekend van 9 tot 11 Oktober. En ik stuur jullie deze week een email en ik ga het weekendje reserveren bij Terpstra. *\o/*

jansje73

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-15 15:46

Ik zit zo een op google te kijken voor Restaurant op Terschelling waar we kunnen uit gaan eten en met een betaalbare prijs. Restaurant WigWam West-Terschelling. Of als we in het dorp Terschelling-Hoorn willen blijven dan kunnen we gaan eten bij Zonneweelde. Wie weten er nog meer waar je lekker kan eten ?

Amelandfreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-15 16:00

jansje73 schreef:
Ik zit zo een op google te kijken voor Restaurant op Terschelling waar we kunnen uit gaan eten en met een betaalbare prijs. Restaurant WigWam West-Terschelling. Of als we in het dorp Terschelling-Hoorn willen blijven dan kunnen we gaan eten bij Zonneweelde. Wie weten er nog meer waar je lekker kan eten ?

Tis al een tijdje terug dat ik op Terschelling was. Ik weet dat er voldoende restaurants zijn. Zolang ze er vegetarische gerechten hebben vind ik het prima. Ik zal ook wel even op internet gaan kijken.
Je hebt zeker nu vieruurs- trek? Haha!
Omdat je nu al fanatiek naar restaurants aan het kijken bent.. Y)(^) ?

jansje73

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-15 07:27

Amelandfreak schreef:
jansje73 schreef:

Tis al een tijdje terug dat ik op Terschelling was. Ik weet dat er voldoende restaurants zijn. Zolang ze er vegetarische gerechten hebben vind ik het prima. Ik zal ook wel even op internet gaan kijken.
Je hebt zeker nu vieruurs- trek? Haha!
Omdat je nu al fanatiek naar restaurants aan het kijken bent.. Y)(^) ?

Hahaha als je de foto's ziet van de menu kaart dan krijg je wel trek. Ik zat ff te kijken wat je allemaal heb op Terschelling.

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-15 08:13

jansje73 schreef:

Bij de Rustende Jager in Formerum http://www.rustendejager.com (tussen Hoorn en West in) en het Heartbreak Hotel op Oosterend is ook leuk http://heartbreak-hotel.nl

Ach eigenlijk is heel Terschelling mooi.

jansje73

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-15 13:15

Sorry ik heb het deze week een beetje druk. Maar ik heb zojuist een mailtje gestuurd naar Terpstra voor het reserveren van het weekend van 9 tot 11 oktober. Ik probeer voor de ruiters die mee willen a.s weekend een mailtje te sturen.

jansje73

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-15 10:34

Ik heb een mailtje terug gekregen van Terpstra , het kan in het weekend van 9 tot 11 oktober.Ik zet nu de namen hier nogmaals onder voor wie mee gaan en dat geef het aantal personen door aan Terpstra. Ik heb met Terpstra afgesproken dat alles voor het reserveren van het weekend naar mij wordt opgestuurd en als ik dat binnen heb, stuur ik jullie allemaal dat mailtje met de gegeven voor de betaling.

De namen en Bok naam

1: Geerte geerte
2: Elin een vriendin van Geerte
3: Joyce Amelandfreak
4: Michelle michelle92
5: Veronique libra
6: Carmen ikbencarmen
7: Janneke jansje73
8: Vriend van Amelandfreak is nog niet helemaal zeker !

Als het goed is heb ik nu iedereen op het lijstje staan. Mocht ik nog iemand zijn vergeten , quote dit en zet je naam erbij.

Mocht er nog meer interesse in het weekendje Terschelling zijn meld je dan aan.

mamajolijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-15 10:52

Wat leuk!! ik zou graag meegaan, maar heb er helaas de financiën niet voor. |(

ikbencarmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-15 10:54

Ik kan waarschijnlijk niet mee, want ik moet die vrijdag gewoon naar college en weet niet hoe laat ik dan klaar ben.

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-15 12:39

Ik heb nu de mogelijk gekregen om in Duitsland stage te lopen, dus ik wacht ook nog even af. Het is nog niet zeker dat ik die plek krijg maar anders ben ik bang dat ik ook niet mee kan.

jansje73

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-15 15:43

ikbencarmen schreef:
Ik kan waarschijnlijk niet mee, want ik moet die vrijdag gewoon naar college en weet niet hoe laat ik dan klaar ben.

Tot hoe laat moet je dan naar de college ? En waar kom je dan vandaan ? Misschien kan je later afreizen naar Terschelling ?

geerte , wanneer krijg je dan te horen over de stage plaats ? En ga je vriendin dan nog wel mee mocht jij niet gaan ?

ikbencarmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-15 15:46

jansje73 schreef:
ikbencarmen schreef:

Tot hoe laat moet je dan naar de college ? En waar kom je dan vandaan ?

Ik kom uit west brabant. Mijn collegerooster zal pas in september bekend zijn, maar in het minst positieve geval zal ik dan pas om half 8 thuis zijn.

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-15 17:01

Ik heb geen idee wanneer ik het hoor, en ik zal Elin even vragen of ze dan nog mee wil als ik niet mee ga.

jansje73

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-15 22:26

geerte schreef:
Ik heb geen idee wanneer ik het hoor, en ik zal Elin even vragen of ze dan nog mee wil als ik niet mee ga.

Laat het ons maar horen mocht jullie nog mee gaan of niet !

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-15 17:50

Ik heb de stageplek gekregen, ik heb net elin geapt of ze nog mee wil zonder mij, dus dat horen jullie nog van mij. Vind het wel erg jammer dat ik niet mee kan. Dus als jullie dit nog een keer gaan herhalen doe ik absoluut mee.

jansje73

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-15 18:28

geerte schreef:
Ik heb de stageplek gekregen, ik heb net elin geapt of ze nog mee wil zonder mij, dus dat horen jullie nog van mij. Vind het wel erg jammer dat ik niet mee kan. Dus als jullie dit nog een keer gaan herhalen doe ik absoluut mee.

Fijn dat je een stageplek heb gekregen . En nu nog hopen dat Elin wel mee gaat.

Ameland freak heb je al wat gehoord van je vriend ?

Ik heb wel voor 7 personen gereserveerd. Nu al wel een mail gestuurd dat er misschien nu 2 niet meer mee gaat. Ga morgen wel weer mailen dat er zo en eentje niet mee gaat. Of we moeten nog mee Bokkers of andere vrienden mee gaat om aan die 7 tal te komen.

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 20:46

Elin wil liever niet mee zonder mij, dus sorry. Ik hoop echt heel erg dat het voor jullie nog wel door gaat.

libra

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-15 21:30

Geerte: leuk dat je de stageplek hebt gekregen.

Als we minder met 7 man zijn, gaat het dan wel nog door?

Voordeel het duurt nog even voordat het oktober is. Misschien melden mensen zich nog aan.

Amelandfreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-15 08:09

Gefeliciteerd met je stageplek Geerte :)

Misschien dat we allemaal 1 iemand extra kunnen proberen mee te nemen? Het maximum was 15 toch? Een manege vriend van mij wil mee, hij weet alleen nog niet of hij daadwerkelijk kan..

jansje73

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-15 11:39

Tja dan zijn er al 3 afvallers. Niet de manege mee gerekend van amelandfreak. Ik heb de factuur van Terpstra binnen gekregen van 7 personen. Er mocht een aanbetaling gedaan en ik stuur jullie die mee de factuur per mail. En als jullie dan jullie deel willen betalen dat komt het goed. Alleen moeten we nog proberen om aan die 7 personen te komen. Ik heb ook al 2 vrienden van mij gevraagd maar nog niks gehoord. Ik ga ook mijn mailen terug lezen want ik geloof dat er ergens staat dat het ook door gaat bij 5 personen.

jansje73

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-15 07:27

Wie gaan er nu nog mee :

1: libra
2: michelle92
3: jansje73
4: Amelandfreak
5: manege vriend van Amelandfreak ??? is nog niet bekend.

Ik heb jullie gisteren een mailtje met de factuur gestuurd en hebben jullie die binnen gehad ? Laat het mij even weten.