Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jansje73 schreef:Ik zit zo een op google te kijken voor Restaurant op Terschelling waar we kunnen uit gaan eten en met een betaalbare prijs. Restaurant WigWam West-Terschelling. Of als we in het dorp Terschelling-Hoorn willen blijven dan kunnen we gaan eten bij Zonneweelde. Wie weten er nog meer waar je lekker kan eten ?
Amelandfreak schreef:jansje73 schreef:Ik zit zo een op google te kijken voor Restaurant op Terschelling waar we kunnen uit gaan eten en met een betaalbare prijs. Restaurant WigWam West-Terschelling. Of als we in het dorp Terschelling-Hoorn willen blijven dan kunnen we gaan eten bij Zonneweelde. Wie weten er nog meer waar je lekker kan eten ?
Tis al een tijdje terug dat ik op Terschelling was. Ik weet dat er voldoende restaurants zijn. Zolang ze er vegetarische gerechten hebben vind ik het prima. Ik zal ook wel even op internet gaan kijken.
Je hebt zeker nu vieruurs- trek? Haha!
Omdat je nu al fanatiek naar restaurants aan het kijken bent..?
jansje73 schreef:Ik zit zo een op google te kijken voor Restaurant op Terschelling waar we kunnen uit gaan eten en met een betaalbare prijs. Restaurant WigWam West-Terschelling. Of als we in het dorp Terschelling-Hoorn willen blijven dan kunnen we gaan eten bij Zonneweelde. Wie weten er nog meer waar je lekker kan eten ?
ikbencarmen schreef:Ik kan waarschijnlijk niet mee, want ik moet die vrijdag gewoon naar college en weet niet hoe laat ik dan klaar ben.
jansje73 schreef:ikbencarmen schreef:Ik kan waarschijnlijk niet mee, want ik moet die vrijdag gewoon naar college en weet niet hoe laat ik dan klaar ben.
Tot hoe laat moet je dan naar de college ? En waar kom je dan vandaan ?
geerte schreef:Ik heb de stageplek gekregen, ik heb net elin geapt of ze nog mee wil zonder mij, dus dat horen jullie nog van mij. Vind het wel erg jammer dat ik niet mee kan. Dus als jullie dit nog een keer gaan herhalen doe ik absoluut mee.