Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ingvdh schreef:Ik kom ook nooit uit met die samengestelde reizen.
We hebben destijds 2 of 3 huisjes gehuurd voor minder dan een week, was geen probleem. Alleen soms een heel gepuzzel omdat de wisseldagen vaak niet aansluiten.
In een geval kwam ik er niet uit en heb toen op de site van het bungalowpark zelf gekeken, daar was het wel mogelijk om op andere dagen te wisselen en die heb ik toen direct bij het bungalowpark geboekt.
MarrieLeen schreef:Thanks voor je uitgebreide reactie!We willen (inmiddels) dat stuk inderdaad zeker niet tegelijk doen.
Hoe we er nu instaan is dat we ten zuidoosten van de grove lijn Kent-New Forest blijven, met tripje naar Isle of Wight.
En dan als we wat meer gewend zijn aan Engeland met de auto een volgende keer verder door naar Cornwall/Exmoor/Dartmoor.![]()
Overigens is voor ons de reis met als eindbestemming New Forest via Calais wel korter aldus Maps.
We reizen dan uit Gouda, dus dan ben zak je relatief makkelijk af naar Calais en zit je al onder Londen.
Zo direct geen vragen, maar als ze oppoppen zal ik ze stellen!
MarrieLeen schreef:Hebben jullie verder nog tips om leuke vakantiehuisjes te vinden? Mag zowel losstaand als op een vakantiepark.
En bij voorkeur regio New Forest!
MarrieLeen schreef:Ja ik google me suf,zie door de bomen het bos niet meer.
Wij zijn niet zo van op de bonnefooi, haha.![]()
Helemaal omdat alles nieuw voor ons is.
ikke schreef:Als je naar New Forest gaat, ga dan ook even naar Beaulieu: http://www.beaulieu.co.uk/ Ook als je niks met auto's hebt, maffer dan dit bestaat bijna niet