RoyalMemory schreef:Laatste keer dat wij op Mallorca waren kochten we twee pre's, dus wij gaan voorlopig niet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
iirrssjjee schreef:Ik zat vorig jaar in Ca'n Picafort (in het Noordelijke gebied). Vanuit ons hotel een excursie gedaan, naar de markt van Sineu en de grotten van Drach. De grotten zijn niet heel anders als de gewone stalagnieten en stalagtieten in Han bv maar met het bootje over het meer varen is wel heel erg leuk!
Verder hebben wij vooral veel van het hotel genoten en weinig gedaan.
Eén keer ook een hele dag een auto gehuurd en daarmee in 1 dag het eiland rondgecrosst. Cap de Formentor was daarbij iets wat me wel is bijgebleven. En natuurlijk de weg richting Palma. Je kan de tunnel pakken, dan betaal je tol, of je gaat over de berg wat echt alleen maar slinger is! Het oosten van Mallorca heb je allerlei leuke baaitjes en Cala's!
Joolien schreef:iirrssjjee schreef:Ik zat vorig jaar in Ca'n Picafort (in het Noordelijke gebied). Vanuit ons hotel een excursie gedaan, naar de markt van Sineu en de grotten van Drach. De grotten zijn niet heel anders als de gewone stalagnieten en stalagtieten in Han bv maar met het bootje over het meer varen is wel heel erg leuk!
Verder hebben wij vooral veel van het hotel genoten en weinig gedaan.
Eén keer ook een hele dag een auto gehuurd en daarmee in 1 dag het eiland rondgecrosst. Cap de Formentor was daarbij iets wat me wel is bijgebleven. En natuurlijk de weg richting Palma. Je kan de tunnel pakken, dan betaal je tol, of je gaat over de berg wat echt alleen maar slinger is! Het oosten van Mallorca heb je allerlei leuke baaitjes en Cala's!
De slingerweg is onwijs leuk maar ik werdd me toch misselijk
Cap Formentor is geweldig mooi, een aanrader om daar wild te gaan wandelen.