Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suzan_v_h schreef:Donderdag over 6 weken gaan we dan!
Nu vroegen we ons af hoeveel geld we mee moeten nemen naar Egypte. Dit aangezien we dat van te voren moeten reserveren bij GWK travelex op schiphol!
We gaan met sunweb en we willen ook natuurlijk een aantal excursies doen..
Euforie schreef:Wij hebben ook vakantie geboekt in Egypte hurghada. Ik ben een btje huiverig want ik wilde dit keer juist niet meer naar Turkije ivm het opdringerige Wat elke keer erger leek. Maar ik Lees dat in Egypte niet anders is.. Hoe werkt het met de fooien en hoe kan je dat het beste aanpakken, wanneer geef je wel En wanneer niet? Hoe kan je kort kordaat maar wel netjes aangegeven dat het genoeg is en we geen interesse hebben?
Wij willen dit keer echt genieten en niet heel de tijd lastig gevallen worden. daarom zullen we ook veel op het ressort blijven. maar we zijn wel heel dol op boottripjes.
Euforie schreef:Wij hebben ook vakantie geboekt in Egypte hurghada. Ik ben een btje huiverig want ik wilde dit keer juist niet meer naar Turkije ivm het opdringerige Wat elke keer erger leek. Maar ik Lees dat in Egypte niet anders is.. Hoe werkt het met de fooien en hoe kan je dat het beste aanpakken, wanneer geef je wel En wanneer niet? Hoe kan je kort kordaat maar wel netjes aangegeven dat het genoeg is en we geen interesse hebben?
Wij willen dit keer echt genieten en niet heel de tijd lastig gevallen worden. daarom zullen we ook veel op het ressort blijven. maar we zijn wel heel dol op boottripjes.
jaime_andrea schreef:Ik zie een hoop dingen voorbij komen als...is het gevaarlijk. .is luchtruim gesloten enzo.
Mensen mensen. ..zolang de NL overheid geen negatief reisadvies geeft is het veilig om te gaan. Mocht het veranderen en NL geeft negatief reisadvies ben je ook verzekerd dat je je geld terug krijgt.
Kijk om je heen...als je vd wk van Duitsland met Germanwing vloog (afschuwelijke gebeurtenis overgens) had je enorme pech vanwege psychische piloot. Zat je tijdje geleden in Parijs..tja dan was je ook op het verkeerde tijdstip, verkeerde plek.
Ga je in sept richting caraibisch gebied heb je kans op orkanen.
Ga je vanavond stappen en je treft ern dronken automobilist. ..tja en zo kan ik wel even doorgaan.
Ik vind Egypte geweldig. Heerlijke temperatuur en heerlijk duiken.
Ik zeg: Geniet en no Worries!