DeMolenhoek schreef:Zie wat je wilt zien Connie. Zoals ik al zei: Lees eens na. Wat is er mis met gewoon wat tips geven ipv even lekker rel te komen stoken over seks op straat etc.
je zegt exact wat ik denk! dankjewel
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
x_channel_x schreef:Ik vind nu niet dat ze zichzelf in een hokje zet... Is toch niet meer dan normaal dat je als jong koppel (denk ik toch) en al zeker als haar vriendin nog niet uit de kast is wil je niet wnn je handje vast houd of eens een kusje of knuffel geeft dat je word bekeken en aangestaard of erger mss toch achterna geroepen. En sorry maar 'gewoon 'vrouwen onder elkaar op reis is toch net iets anders dan als holebi hoor. Was je in ieder geval een super leuke en avontuurlijke reis
Luckystory schreef:Als je als holebi schijnbaar zelfs in Brussel al het risico loopt dood geslagen te worden, door niks anders dan het uitwandelen van een club die bekend staat als homobar... dan lijkt de vraag van de TS me helemaal zo gek nog niet?
ikke schreef:connie64 schreef:ik snap echt niets van deze vraag?
ik bedoel, je gedraagt je toch als een normaal mens of vallen lesbo's onder een bepaald soort ofzo?
ga je sex hebben op straat of iets in die richting?
Ik zat me ook al af te vragen: je hebt toch niet vetgedrukt op je voorhoofd staan: IK BEN LESBISCH
Loop er niet mee te koop in het openbaar en de kans op problemen is vrij gering.
Het probleem is niet je geaardheid maar je gedrag. gedraag je dus als een mens, niet als een provocerende malloot.
safina schreef:Als ik met mijn man op vakantie ga, dan ziet men ook wel dat hij niet m'n broer of de buurman is, maar mijn geliefde. Gelukkig kan ik hem vrijwel overal ter wereld diep in de ogen kijken tijdens een etentje, zijn hand vast houden, een knuffel geven of zelfs een kus, zonder dat mensen daar aanstoot aan nemen en heftig reageren. Dat wij bij elkaar horen als stel hoef ik niet verborgen te houden gelukkig. Maar nu vroeg ik me opeens af: Dat ik met mijn geaardheid te koop loop in het openbaar, maakt dat mij dan ook een provocerende malloot?![]()
Ik zou het iedereen zo gunnen dat je mag houden van wie je houdt en daar niet geheimzinnig over hoeft te doen. En dat je zonder zorgen daarover op vakantie kunt.
Joltsje schreef:Het is schandalig dat deze vraag gesteld moet worden! Je hooot toch dat mensen het gewoon zouden accepteren! Maar dat is helaas niet zo.
Ik begrijp connie haar reactie dus wel. Deze vraag zou niet nodig moeten zijn.
Maar je voordoen als gewone vriendinnen terwijl jullie partners zijn is niet leuk. Je wilt innd je verliefdheid ook kunnen tonen.
En verder tips.. geen idee. Heb het idee dat het binnen de vakantieoorden van wuropa wel geaccepteerd wordt.
ikke schreef:Joltsje schreef:Het is schandalig dat deze vraag gesteld moet worden! Je hooot toch dat mensen het gewoon zouden accepteren! Maar dat is helaas niet zo.
Ik begrijp connie haar reactie dus wel. Deze vraag zou niet nodig moeten zijn.
Maar je voordoen als gewone vriendinnen terwijl jullie partners zijn is niet leuk. Je wilt innd je verliefdheid ook kunnen tonen.
En verder tips.. geen idee. Heb het idee dat het binnen de vakantieoorden van wuropa wel geaccepteerd wordt.
Welcome in the real world.
Waarom moet je je gevoelens voor elkaar maar te pas en te onpas kunnen tonen?? Is het dan zo moeilijk om in den vreemde een beetje rekening te houden met minder vrij denkende groepen en je dus naar die groep toe niet, voor hen, provocerend op te stellen?? Niet in de laatste plaats als de partner van TS niet niet uit de kast is?
Puntje is namelijk ook nog dat je altijd en overal Nederlanders tegen komt en het zal maar net (per ongeluk) vastgelegd worden en op social media terecht komen. Ligt het gelijk op straat op een manier die je al helemaal niet wil!
dems75 schreef:Wie zegt dat holebi's hun liefde voor elkaar te pas en te onpas tonen? en wat dan nog? waar moet men "rekening" mee houden? voor de gevoelige zieltjes van hen die daar niet tegen kunnen in NL? we leven bijna in 2015. Als je er niet tegen kan, kijk je de andere kant op. Het heeft niets met provoceren te maken en alles met verliefd zijn/liefde. Wat is er mooier dan liefde voor je medemens en waarom zou je dat in godesnaam moeten verbergen voor kleingeestige zielen?
minikatje schreef:Omdat holebi's nu eenmaal kicken op shockeren en provoceren
Van mijn ex en mij wisten sommigen het niet eens omdat we beiden niet van openbaar kleffen hielden.
Braaf kusje op de wang of even handjes vasthouden was wel een extreme uitspatting. :p
Ik hou ook niet van heterokopkluivers.
dems75 schreef:Wie zegt dat holebi's hun liefde voor elkaar te pas en te onpas tonen? en wat dan nog? waar moet men "rekening" mee houden? voor de gevoelige zieltjes van hen die daar niet tegen kunnen in NL? we leven bijna in 2015. Als je er niet tegen kan, kijk je de andere kant op. Het heeft niets met provoceren te maken en alles met verliefd zijn/liefde. Wat is er mooier dan liefde voor je medemens en waarom zou je dat in godesnaam moeten verbergen voor kleingeestige zielen?
minikatje schreef:Omdat holebi's nu eenmaal kicken op shockeren en provoceren
Van mijn ex en mij wisten sommigen het niet eens omdat we beiden niet van openbaar kleffen hielden.
Braaf kusje op de wang of even handjes vasthouden was wel een extreme uitspatting. :p
Ik hou ook niet van heterokopkluivers.