sloffiee schreef:Dolfijnen trip! Hebben wij ook gedaan en heel veel dolfijnen gezien echt prachtig
Dank voor de tip! Lijkt me ook echt super gaaf om te doen!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Ja hoorDaar staat een kraampje waar je dingetjes kunt kopen. Wij zijn er een kwartiertje gestopt denk ik. Bij de 'mini Grand Canyon' stoppen ze ook, en dus ook bij de krater, het witte bergdorpje etc.
We vertrokken om 09:00 uur 's ochtends en waren om 18:00 uur weer bij het hotel! Er werd ook voor koffie, thee en lekkers gezorgd en 's middags was er een hele uitgebreide lunch (zeg maar gerust drie gangen maaltijd) van streekgerechten. Heerlijk!
Echt de moeite waard om te doenHet was bij ons echt een hoogtepunt van de reis.
Cayenne schreef:maar ook naar een krater
Olina schreef:Zag hier dat iemand iets vroeg over paardrijden. In 2011 heb ik samen met een vriendin bij Hipisur gereden en dat vond ik wel een aanrader
Destijds waren het vriendelijke mensen, paarden stonden er goed verzorgd bij en we zijn samen met iemand begeleiding op buitenrit gegaan. Geen grote groepen dus.
_Yasmine_ schreef:Hangt denk ik ook van de boot afen of je echt ver het water op gaat.
Ik weet dat je ergens kan duiken/ snorkelen alleen weet ik niet precies waar. Maar moet ergens kunnen!
Leuk te horen dat je het naar je zin hebt, het weer is vast beter dan hier namelijk
Cayenne schreef:Ik weet niet precies meer of het nou die oude vulkaan was. Maar het was wel imposant om te zien![]()
Vanaf het hoogste punt van het eiland konden wij inderdaad ook Tenerife zien liggen, inclusief sneeuw op de punt!
briitje schreef:Wij gaan over een maandje en heb er super veel zin in!!
Kan je ook op walvistocht gaan ja? Dat wist ik dan weer niet.. even voor de beeldvorming:hoe duur kost nou zo iets?
Petrichor schreef:Nou ik ben helemaal niet gevoelig voor zeeziekte. Maar bij deze excursie werd ik wel zo vreselijk ziek. Erg jammer want het was wel erg mooi.
Maar je hebt ook nog zoiets als primatour dat moet wel erg goed werken. Als ik het van te voor had geweten had ik die ook ingenomen.