Één dagje Londen of Parijs (Slangenreizen)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Reusje0504

Re: Één dagje Londen of Parijs (Slangenreizen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 10:30

Ik ben zaterdag naar parijs geweest en echt een prima reis gehad! In de bus nog
Aardig wat geslapen, geen last gehad van reisgenoten en onze buschauffeur was een hele leuke man! We zijn van 10 tot 22 u in parijs geweest dus hebben superveel kunnen zien en doen en we hadden ook nog superlekker weer! Ik zou het ook best nog een keer willen doen. Ik had thuis al een paar uur geslapen, daarna in de bus ook nog wel aardig en de terugweg was ik natuurlijk wel moe maar dat is ook wel
Logisch. Ik vond het zeker de moeite waard!

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-14 13:59

Ik ben er op dit moment. Wij hebben op de heenweg vertraging gehad van minimaal een uur tot 1,5. Onze chauffeur in Nederland kon niet overal de opstap plaatsen vinden. Wij zijn via Utrecht naar Amsterdam gegaan en daar 6 rondjes gereden toen we ze hadden gevonden. In Den Haag was het hetzelfde liedje en De overige 4 opstap plaatsen kon die wel vinden. We hadden bij Den Haag al een uur vertraging en aangezien we ook wat mensen miste was dit echt iets te lang van het goede. In Eindhoven is hij over genomen en toen konden we lekker door rijden. De eerste chauffeur zou net nieuw zijn en nieuwe opstap plaatsen waardoor het allemaal niet zo lekker liep.

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-14 11:48

Maar verder hebben wij het echt naar ons zin gehad in Parijs, de 2e chauffeur had drinken mee waardoor mensen die niks mee hadden dus gewoon drinken konden halen in de bus. We hadden onderweg nog iemand mee genomen die bij de stop in Frankrijk zijn bus had gemist.
Terug weg waren we 2 uur eerder thuis. Hadden genoeg vrije tijd om dingen te bekijken (zeker 1ste dag aangezien we toen 9 uur vrije tijd hadden).

We hebben wel op mensen moeten wachten, maar hebben er ook een paar laten staan bij de Eiffeltoren, tijd = tijd en die is kostbaar voor de chauffeur ivm zijn reistijden. Verder is alles goed gekomen.