Bedankt iedereen weer voor de fijne reacties. Ben blij dat ik deze foto’s met jullie kon delen. Mijn excuses voor de late reactie trouwens.
@ x_channel_x, Australië was eigenlijk mijn originele plan haha, maar het is Canada geworden. Australië staat nog steeds op het verlanglijstje, wie weet, misschien na Canada.
@ Allienda, wat fijn dat je dit ook hebt mogen meemaken! Kan me voorstellen dat het wennen was eens terug thuis. Ik zie er nu al tegenop om terug te keren naar België (en ik heb nog een kleine 9 maand te gaan) ^^ haha.
Hopelijk lukt het om nog eens terug te komen naar dit prachtige land!
@ Charr_x, ha, nog iemand uit Moerbeke, hihi. Ja, Australië staat ook nog steeds op het verlanglijstje. Als het even kon, immigreerde ik meteen!
@ Tirzaah, het meeste groot wild (zoals beren), rent gewoon van je weg. Heb tot hier toe nog geen problemen gehad met het wild tijdens een rit.
@ walfie, tof dat je hier op vakantie bent geweest! Tolaido ken ik niet, maar Rufus loopt hier nog steeds rond en rijdt regelmatig nog mee op trails, de oude rakker geniet nog steeds van zijn tijd hier. Hopelijk lukt het om nog eens terug te komen!
@ veerledec, ermmm… Ik denk dat je overal wel spinnen hebt. Hier zitten dus ook spinnen ja, al zijn het maar kleintjes en ze laten je gewoon met rust. Ik heb een spinnenfobie, maar heb nog geen schrik gehad hier 
@ Joolien, die foto krijgt vast en zeker een mooi plaatsje thuis!
@ Pandora 2, achter de ‘barn’ zijn grote voederplanken (bij gebrek aan beter woord) waar elke ochtend een aantal emmers (stuk of 15) graan over wordt verdeeld. Daarnaast krijgen de paarden hooi en ’s nachts gaan ze op de groene weides. In de zomer krijgen ze ook 's avonds graan. De ‘skinnies’ (= de iets magere paarden), worden apart gehouden en krijgen extra gevoederd of ze gaan naar ‘Chai’ een grote groene weide waar ze dag en nacht kunnen eten en kunnen bijkomen. Ze doen hier echt wel hun best om de paarden in optimale conditie te houden/krijgen en ze worden zo goed mogelijk verzorgd!
@ eempiej, wat leuk dat je hier ook al bent geweest! Tijdens de zomermaanden komen hier regelmatig wel Belgen en Nederlanders, fijn om dan even terug Nederlands te praten haha.
@ Enjoy_, ik ben in het verkeerde land geboren *zucht* Als het even kon, dan bleef ik gewoon! Dus ik begrijp je 
Ik zal hier af en toe nog eens wat foto's posten, een nieuw topic openen mag helaas niet
Dus zal ik het hier doen!