[FOTO] Life at Sundance Guest Ranch, Canada

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 18:08

Jeetje wat vet!
En die foto's :+:

Pauww

Re: [FOTO] Life at Sundance Guest Ranch, Canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 18:13

Geweldig gewoon!! <3 :))

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 18:50

Ik blijf die foto's maar kijken...al zeker 20 keer <3 :') Sprookjesplaatjes zijn dat gewoon, kan er geen genoeg van krijgen...

Wat mij wel altijd interesseert is hoe de paarden daar gevoederd worden ? Ze zien er allemaal gewoon tip top in conditie uit en werken ook wel flink als ik het goed begrepen heb....dussss heel benieuwd naar het voermanagement in het verre Canada :o

Freya6

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 19:04

Super vet! Ziet er echt te gek uit!

eempiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 19:10

Super gaaf! Hier ben ik een paar jaar terug ook geweest. Geweldig! Wil ooit nog een keer terug!

Jolindaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 19:22

Wat vet zeg! Thanks for sharing. :j

Stralina

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 20:23

Waauw super gaaf zeg!! <3

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 20:53

Oh wooooooow....... volgens mij zijn dit echt de meest gave fotos ever. Wat n super ervaring :-)

En die beer

xMaritt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 21:20

Helemaal niet jaloers ofzo :wow: Super super gaaf!

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 21:31

Wat een heerlijke foto's zeg, en wat een ontzettend gave ervaring. Ik wou zeggen 'geniet van elk moment', maar aaan je grote glimlach te zien doe je dat al :D

Enjoy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 22:30

Ik woon in het verkeerde land....

M_Jacky

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 22:35

Heeeeeel erg gave foto's, ik ben jaloers :D
Geniet er maar van...

kally

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 23:31

Wow....wat een mooie ervaring en wat een geweldige omgeving...geniet ze en laat af en toe
nog eens wat foto's hier voorbij komen...nog heel veel plezier daar...en met je volgende plannen!

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 23:37

Geweldig <3 nu wil ik al helemaal weer terug haha

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-14 00:06

Echt, wat is het daar mooi! Wàt een uitzicht! <3 Gaaf hoor!

tweety_be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-14 19:29

Bedankt iedereen weer voor de fijne reacties. Ben blij dat ik deze foto’s met jullie kon delen. Mijn excuses voor de late reactie trouwens.

@ x_channel_x, Australië was eigenlijk mijn originele plan haha, maar het is Canada geworden. Australië staat nog steeds op het verlanglijstje, wie weet, misschien na Canada.

@ Allienda, wat fijn dat je dit ook hebt mogen meemaken! Kan me voorstellen dat het wennen was eens terug thuis. Ik zie er nu al tegenop om terug te keren naar België (en ik heb nog een kleine 9 maand te gaan) ^^ haha.
Hopelijk lukt het om nog eens terug te komen naar dit prachtige land!

@ Charr_x, ha, nog iemand uit Moerbeke, hihi. Ja, Australië staat ook nog steeds op het verlanglijstje. Als het even kon, immigreerde ik meteen!

@ Tirzaah, het meeste groot wild (zoals beren), rent gewoon van je weg. Heb tot hier toe nog geen problemen gehad met het wild tijdens een rit.

@ walfie, tof dat je hier op vakantie bent geweest! Tolaido ken ik niet, maar Rufus loopt hier nog steeds rond en rijdt regelmatig nog mee op trails, de oude rakker geniet nog steeds van zijn tijd hier. Hopelijk lukt het om nog eens terug te komen!

@ veerledec, ermmm… Ik denk dat je overal wel spinnen hebt. Hier zitten dus ook spinnen ja, al zijn het maar kleintjes en ze laten je gewoon met rust. Ik heb een spinnenfobie, maar heb nog geen schrik gehad hier ;)

@ Joolien, die foto krijgt vast en zeker een mooi plaatsje thuis!

@ Pandora 2, achter de ‘barn’ zijn grote voederplanken (bij gebrek aan beter woord) waar elke ochtend een aantal emmers (stuk of 15) graan over wordt verdeeld. Daarnaast krijgen de paarden hooi en ’s nachts gaan ze op de groene weides. In de zomer krijgen ze ook 's avonds graan. De ‘skinnies’ (= de iets magere paarden), worden apart gehouden en krijgen extra gevoederd of ze gaan naar ‘Chai’ een grote groene weide waar ze dag en nacht kunnen eten en kunnen bijkomen. Ze doen hier echt wel hun best om de paarden in optimale conditie te houden/krijgen en ze worden zo goed mogelijk verzorgd!

@ eempiej, wat leuk dat je hier ook al bent geweest! Tijdens de zomermaanden komen hier regelmatig wel Belgen en Nederlanders, fijn om dan even terug Nederlands te praten haha.

@ Enjoy_, ik ben in het verkeerde land geboren *zucht* Als het even kon, dan bleef ik gewoon! Dus ik begrijp je ;)

Ik zal hier af en toe nog eens wat foto's posten, een nieuw topic openen mag helaas niet :( Dus zal ik het hier doen!

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-14 20:06

Thanks voor je uitleg over het voederen ! Altijd fijn om te lezen hoe het er in andere landen aan toe gaat :j