Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarijeR schreef:Ik zat toevallig gisteren ook te kijken naar fotoreizen naar bv Alaska. Dat staat nog heel hoog op mijn verlanglijstje.
Volgende maand ga ik eerst nog naar Zuid Afrika en Mozambique en voor volgend jaar stond Namibië op de planning maar eigenlijk wil ik ook wel eens meer richting het noorden.
Alleen de tijd van het jaar is voor mij vaak lastig, mijn vakantieperiode is oktober/november en niet in de zomer...
En ik ben waarschijnlijk ook wat uit de leeftijdscategorie als ik het zo lees
Bagheera_206 schreef:MarijeR schreef:Ik zat toevallig gisteren ook te kijken naar fotoreizen naar bv Alaska. Dat staat nog heel hoog op mijn verlanglijstje.
Volgende maand ga ik eerst nog naar Zuid Afrika en Mozambique en voor volgend jaar stond Namibië op de planning maar eigenlijk wil ik ook wel eens meer richting het noorden.
Alleen de tijd van het jaar is voor mij vaak lastig, mijn vakantieperiode is oktober/november en niet in de zomer...
En ik ben waarschijnlijk ook wat uit de leeftijdscategorie als ik het zo lees
Niets mis met de dertigers.Vaak hebben zij het voordeel vrij te kunnen nemen en hebben ze de financiële ruimte voor een leuk reisje.
Nicole schreef:Daarbij voelt een bokker een stuk vertrouwder dan een persoon die je nog nooit gesproken hebt, al heb je de bokker ook nog nooit gesproken![]()
Ik zou absoluut niet met Ivonka op vakantie gaan hoor![]()
Ik zou nog eens heel graag orcas in wild willen spotten en op de foto zetten zooo geweldige ervaring
Merell123 schreef:Wow als ik al die prijzen hier lees... Ik heb verder geen ambities om op foto vakantie te gaan, maar wou wel even zeggen dat je IJsland met meerdere mensen best een 'budget' vakantie kunt maken. Dus stel een georganiseerde reis lukt niet heb ik nog wel tips voor eventueel huisjes en plaatsen om mooi centraal bij bezienswaardigheden te verblijven, ook adresjes voor leuke buitenritten! Mijn tips beperken zich helaas tot het zuiden (gulfoss, geysir, Þingvellir, jokulsarlon)
en Reykjavik terwijl ik foto's van mensen aan de oostkust heb gezien, en dat zou als fotograaf hoog op mijn lijstje staan denk ik!