Ohh ziet er gaaf uit, kan iemand me vertellen wat het precies inhoud? Is het meer een soort thema met acteurs die je zo af en toe tegenkomt of echt een event waar je wel serieus een paar uur zoet mee bent? Kan je wel gewoon in de andere attracties van het park of is het een losstaand event?
Je kan gewoon in de attracties Vanaf, ik geloof, 18.00 verandert de sfeer in het park. Er lopen acteurs rond in de zogeheten Scare Zones en ze zullen goed hun best doen om je bang te maken en/of te laten schrikken. Het hele park is ook in Halloween thema. Verder zijn er nog speciale (doodenge!) spookhuizen te bezoeken voor een meerprijs. Het grootste gedeelte van de bezoekers gaat daar speciaal voor naar Walibi
Ik wil er dit jaar zó graag naartoe! Ik heb er vorig jaar ook al naar zitten kijken, maar nu wil ik toch echt wel heel graag. Misschien ga ik met een vriendin, nog even afwachten...
Wij gaan al jaren naar movieworld met halloween. Bevalt ons toch beter dan Biddinghuizen. Steengoede dingen ivm halloween. De acteurs zijn heel goed gesminkt en spelen ook geloofwaardig. Ieder jaar halen ze weer dingen uit met mijn rolstoel we zijn helaas nogal herkenbaar en best veel acteurs herkennen ons meteen. Joepie maar heel erg leuk.we gaan altijd met een heel grote glimlach weer naar huis. Er is er maar een (een lopende dracula) die me echt altijd aan het schrikken krijgt. Ik zie hem aankomen, zoek oogcontact en dan nog. het lukt hem altijd weer.hihi