Brainless schreef:ilovejetje schreef:wat is het hier stil zeg.![]()
ik heb net in het topic van vorig jaar gekeken en daar waren er veel meer mensen...
Het duurt ook nog 7 weken ..
Ik kan echt niet wachten heb er zo zin in
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ilovejetje schreef:Ik zoek een onbeleerde 3 jarige, het liefst een haflinger of iets in die richting.
SaraViavia schreef:Als je akkoord gaat dat de pony geen papieren heeft, wat overigens vaak verboden is, hoef je waarschijnlijk niet veel te betalen. Maar goed, wil je op wedstrijd dan heb je wel degelijk papieren nodig.
Ik koop en verkoop op de markt, weet niet of ik er bij ben dit jaar.
En inderdaad voor degene die op zoek zijn, ik ben vaak om (jaja) 03:00 al op de markt, de goede handel is dan al bezig bij de vrachtwagens, dus voor de vroege vogels die iets willen kopen...
Voor degene die met probleem trailer zitten, wij doen paardentransport dus....
Brainless schreef:Let er wel op dat ze je niet willen afzetten; vaak vragen ze aan vrouwen veel meer dan aan een boer op klompen.
Brainless schreef:SaraViavia schreef:Als je akkoord gaat dat de pony geen papieren heeft, wat overigens vaak verboden is, hoef je waarschijnlijk niet veel te betalen. Maar goed, wil je op wedstrijd dan heb je wel degelijk papieren nodig.
Ik koop en verkoop op de markt, weet niet of ik er bij ben dit jaar.
En inderdaad voor degene die op zoek zijn, ik ben vaak om (jaja) 03:00 al op de markt, de goede handel is dan al bezig bij de vrachtwagens, dus voor de vroege vogels die iets willen kopen...
Voor degene die met probleem trailer zitten, wij doen paardentransport dus....
Zonder paspoort en chip komen paarden niet de markt op.
SaraViavia schreef:Brainless schreef:Let er wel op dat ze je niet willen afzetten; vaak vragen ze aan vrouwen veel meer dan aan een boer op klompen.
Haha bij mij was dit juist tegenovergesteld, vriend van me liep naar een handelaar en vroeg wat dat veulen moest kosten, 60 euro.. 3 minuten later vroeg ik het en vroeg hij 40.. Heb m meegenomen voor 30
ilovejetje schreef:Is er trouwens misschien iemand die mij wil helpen met het zoeken van een pony op de markt? Degene die mij zou helpen heeft afgezegd helaas.