Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
purny schreef:Jolien87 schreef:Ik heb overigens twee keer gevlogen met KLM. De tweede keer was op de terugreis vanaf New York naar NL. Het bedieningspaneel (of hoe dat ook heet) op mijn armleuning deed het niet. Op die manier kon ik dus ook niemand van het personeel bij me vragen. Daarnaast deed dus ook mijn koptelefoon het niet, dus heb ik 8 uur lang naar een "stomme film" zitten kijken. Nu kan dat natuurlijk voorkomen, maar ik baalde er wel flink van. Vooral omdat ik me echt niet lekker voelde tijdens die vlucht. Verdere details zal ik jullie besparen.
En je kon niet eventjes uit je stoel stappen en op het personeel afstappen?
Nienketje17 schreef:@SpikkelFire ik heb een aantal vragen:
Ik vlieg in september met Cathay Pacific naar Australië (Sydney) via Hongkong. Mijn vraag is hoe de beenruimte is. Zelf ben ik 1.78m en mijn vriend 1.95m. Zit je dan enigzins comfortabel? En klopt het dat je pas 48 uur van te voren je stoel kunt reserveren online? Vooral voor de terugreis is dat handig om te weten aangezien we dan een plek moeten zoeken waar we internet hebben en kunnen printen.
Lous schreef:Verder heb ik nooit wat te klagen gehad. Chartervluchten worden ook eigenlijk steeds meer een soort busdiensten. Ongeveer 20 jaar geleden was vliegen nog vrij speciaal. Kreeg je nog een maaltijd en drinken (bij de ticketprijs inbegrepen) aan boord als je van Schiphol naar bijvoorbeeld Griekenland vloog.
Dat is nu niet meer. Als je wilt eten en drinken op een "korte" vlucht zal je moeten betalen. Net als voor veel andere diensten.