Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janine1990 schreef:Ik heb net zelf ff snel gekeken.
Je zit bij EasyJet en Jet2 op iets meer dan 78 euro, ZONDER bagage!
KLM is 150 inclusief bagage. Aangezien je langere tijd heen gaat, zou ik voor KLM gaan, geen gezeik over bagage.
En dan inderdaad rechtstreeks op Leeds/Bradford reizen. Gezeik met het OV heb je dan ook geen zin in, denk ik. Ik zat in Londen, alles was te doen met het OV!
Destination schreef:Janine1990 schreef:Ik heb net zelf ff snel gekeken.
Je zit bij EasyJet en Jet2 op iets meer dan 78 euro, ZONDER bagage!
KLM is 150 inclusief bagage. Aangezien je langere tijd heen gaat, zou ik voor KLM gaan, geen gezeik over bagage.
En dan inderdaad rechtstreeks op Leeds/Bradford reizen. Gezeik met het OV heb je dan ook geen zin in, denk ik. Ik zat in Londen, alles was te doen met het OV!
Jet2 heeft 22kg voor 10 pond, vind ik nog wel meevallen
Janedieene schreef:Loveshadow, ik denk niet dat ik voor 15 euro in Leeds kom met al mijn bagage.. maar dat zou wel leuk zijn geweest! En bedankt, ik begin ook echt weer de kriebels te krijgen, 7 maanden terug leek het allemaal nog zo lang te duren, maar nu komt het toch wel weer erg dichtbij
mairead schreef:KLM medewerker hier!
Tip: Als je voor KLM kiest, meldt je aan op Flying Blue, dan mag je voortaan al je ruimbagage (er is wél een gewichtslimiet, natuurlijk!) gratis meenemen! Ze vragen er nl wel geld voor, tegenwoordig ( mss nu alleen nog op Schengen-vluchten, maar de bedoeling is geloof ik op alle vluchten in de toekomst)
Een prijsvechter is net zo veilig omdat er strenge eisen gelden in de luchtvaart. Maar gaat er iets mis (vertraging, annulering, vermiste bagage), dan kun je vaak geen service verwachten. Deze maatschappijen betalen niet voor balies of extra grond personeel. Helaas al vaak mee gemaakt met reizigers van prijsvechters op Schiphol... (Zowel in mijn huidige functie als toen ik nog voor Airport Information werkte.)
Citaat:Dan weet jij ook vast wel of ik als minderjarige alleen mag vliegen?