"Goedenavond dames en heren. U zult wel gemerkt hebben dat de aircondition niet werk. We hebben namelijk een electrisch mankement. Toch verwachten we binnen nu en een 10 minuten kunnen vertrekken."
Fijn al die gedetaileerde info

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
secricible schreef:Hmmm, wij hebben ooit drama gehad doordat de bus naar het vliegveld in Londen in de file kwam. We hadden een feestje gehad de dag ervoor en ik wilde mijn ballonfiguur meenemen. Op het vliegveld, stressend om op tijd te komen, was ik dat ding beu en liet hem knappen om hem weg te gooien.
Ik heb die dag geleerd dat een ballon laten knappen op een overvol vliegveld echt geen goed idee is...
Nsky86 schreef:Het 'slechte' nieuws wat we kregen voor de vlucht naar huis was dat het vliegtuig stuk was..
Het 'goede' nieuws was dat we met 45 man een super groot toestel voor ons alleen hadden, we allemaal op kosten van de KLM eerste klas mochten vliegen.. Dan is een vlucht van 12 uur een stuk aangenamer
Furrow schreef:xSCWx schreef:Dat we per persoon 600euro kregen door fout van de maatschappijminder leuk was dat we dat ook gelijk weer konden uitgeven aan kleding omdat de koffers kwijt waren. Waardoor we van 4 dagen new york (hebben nog een nacht in dublin moeten slapen als tussenstop) 1 avond en 1 dag in new york over hadden. Waarvan we dus moesten shoppen omdat we niks hadden. En nee verplicht shoppen is niet leuk...
Lijkt me wel vreselijk, zou echt stressen als ik dit meemaak!
MarjanB schreef:4,5 uur turbulentie in een chartervliegtuig omdat het vliegtuig dat we hadden moeten hebben stuk was. De charter was echter heel oud en voelde me niet erg veilig en had voedselvergiftiging opgelopen. Ben dus flink ziek geweest de hele vlucht en de zakjes waren niet erg toereikend en ik mocht niet naar de wc door de turbulentie. Halverwege de vlucht was de stank zo erg in het vliegtuig door alle kotsende mensen dat ze met van die wc spuitbussen door het gangpad liepen.
paardenmiep schreef:MarjanB schreef:4,5 uur turbulentie in een chartervliegtuig omdat het vliegtuig dat we hadden moeten hebben stuk was. De charter was echter heel oud en voelde me niet erg veilig en had voedselvergiftiging opgelopen. Ben dus flink ziek geweest de hele vlucht en de zakjes waren niet erg toereikend en ik mocht niet naar de wc door de turbulentie. Halverwege de vlucht was de stank zo erg in het vliegtuig door alle kotsende mensen dat ze met van die wc spuitbussen door het gangpad liepen.
Gatverredammezie hier de reden dat ik noooooit wil vliegen. Go go kotsfobie
Geryon schreef:Dat mijn vriendin iets te hard riep dat als channing tatum er was, ze hem meteen zou n**ken![]()
![]()