Help, vakantie!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LvdO

Re: Help, vakantie!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 13:50

Tenerife natuurlijk!! Zon, zee, strand! Las Americas heeft uitgaansgelegenheid voor de jongeren.

Daarnaast, (als het jullie ding is) kun je daar ontzettend mooi de wilde dolfijnen en walvissen bekijken!
Je kunt er ook paardrijden (buitenritten door de plantages) en het hele eiland is gewoon schitterend!

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 13:53

Saint Marie de la Mer!
Helemaal zuid frankrijk, in het gebied van de Camargue's. Lekker aan zee, maar er is ook genoeg te doen.

Sparkles

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 13:57

Kroatië!

Mlini en Srebreno zijn leuke plaatsjes (ook voor de kids veel te doen), en er zijn zowel gezellig drukke stranden als rustigere strandjes. En je zit met zo'n 20 minuten in de supermooie oude stad Dubrovnik!

Aanradertje voor leuk appartement: http://www.booking.com/hotel/hr/villa-n ... 30bccbaX75

anniek_uc

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-14 14:02

Kijk eens naar de camping zaton in Kroatië. Is heel groot ligt omringt door stadjes en vlak bij watervallen. Je kan er voor kiezen om in een tent, sta caravan of huisje te zitten. Strand zit op de camping erbij, zwembad, cocktailbar, discotheekje. Leuke boulevard, restaurantjes,speeltuinen, pony rijden, speeleiland in de zee. Echt een aanrader ik heb me daar altijd heel goed vermaakt. Leuk voor alle leeftijden, voor je kinderen veel leeftijdgenootjes en ook leuk voor jullie!

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-14 06:26

Nou, het is dus Italië geworden, San Bartolomeo, acht dagen in een aparthotel. We hebben er enorm veel zin in.
We gaan er met de auto heen, zo'n 1350 km rijden. Nu denken we dat we dat niet in één keer redden, dus dat zal ergens overnachten worden. Doen jullie dat ook wel eens? Ik heb al eens gekeken bij campings onderweg, maar veel zitten al vol of het is niet mogelijk om voor één nacht te reserveren. Zou het handig zijn om gewoon te gaan rijden en ter plekke kijken of we ergens terecht kunnen?

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-14 07:44

Wij namen nog wel eens een Novotel ofzo.
Staan zat van dat soort dingen langs de snelweg.

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-14 08:01

Mijn vriendin en ik reden altijd in een keer naar Barcelona. Op tijd weg (6uur) en 's middags even een break voor goeie lunch en een uurtje zwemmen zonnen en tukkie. En dan weer door. We rijden beide en dat gaat altijd prima. Moet er wel bij zeggen dat wij geen gestresste reizigers zijn. Wij gebruiken de reis echt om te onthaasten en bij te kletsen.

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-14 08:56

Novotel? Dat ken ik niet, ik zal eens kijken.

1350 km in één keer rijden....pfffff, ik denk niet dat dat gaat lukken. We moeten er natuurlijk ook zo nu en dan af, dan gaat de reis wel heel lang duren. En dat met drie kinderen achterin.....

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-14 08:58

Oeh met drie kinderen zou ik lekkee overnachten :j

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-14 08:59

Ik zou met kinderen zeker overnachten :j
Een Novotel is dan wel een goed idee ja. Hebben wij ook eens gedaan, is ons goed bevallen :j