Leuk Maastricht! Ik woon er helaas niet maar mag er wel werken. Dus als je donderdag bij de etos naar binnen loopt heb je kans om mij tegen te komen Hoop voor je dat je morgen mail krijgt. Veel plezier in ieder geval!
Zo. Mijn figuratiedag zit er ook weer op. Wat was het leuk! Ik was er al om drie uur. Terwijl het pas om kwart voor vier begon. Maar beter te vroeg dan te laat. Na een hele tijd wachten kon ik me bij een tentje melden met hele gezellig mannen. Daarna kwamen al snel de andere figuranten en heeft een mevrouw ons alles uitgelegt en de quitclaim die we in moesten vullen. We gingen vandaag samenwerken met Oda en ( ja een nieuwe) Joel de Tombe. Hij gaat een doorlopende rol spelen in flikken. Ik heb best wat figuranten scenes mogen spelen. Eerste moesten we door de winkelstraat wandelen. Ik moest aan iemand de weg vragen en dan verder richting de camera lopen. De tweede scene was ook in een winkelstraat en daar gingen Oda en Joel een winkel in. De derde scene wasook zoiets alleen anders gefilmt. Daarna hebben we een tijd moeten wachten en toen werd opeens de mooie lancia van wolfs voor mn neus geparkeerd. Daar moest snel een foto van gemaakt worden. Als laatste hebben we nog twee scenes opgemomen. Toen waren we klaar. Helaas gingen Oda en Joel snel weg en kon ik geen foto met ze maken. T was een hele leuke dag en kreeg ook nog de dvdbox van seizoen 7 mee. Ik kan alleen mn fotos niet plaatsen kan ik ze naar iemand mailen zodat ze erop komen?