Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
elainelouise schreef:Ladybird schreef:trek je petries gewin aan in het vliegtuig en gooi je nette schoenen in je koffer
Good idea!![]()
Bedankt Emerald! Ik hou van Ierland! Ben er als kind onwijs vaak geweest dus heb er zin in!
Hagelslag is niet mijn favoriet dus dat scheelt!
Hebben ze ondertussen ook normaal brood zoals in NL? Vroeger hadden ze alleen maar smerig brood overal

Dan kan je véél meer mee!
Regenkleding, laptop, telefoon die simlock vrij is (kun je goedkoop ierse telefoon nummer nemen) paspoort/id kaart nog lang genoeg geldig? Veel foto's van je vrienden en familie 
elainelouise schreef:Haha inderdaad chelle_doraheb al aan mn pa zo'n stopcontact ding gevraagd

Is het toevallig via Yard and Groom dat je aan de job bent geraakt? Kreeg eens via die site een aanbod om in India te gaan werken, echt bizar. Maar nu is mijn profiel even off line omdat ik naar Canada ga over 11 weken om daar, als het goed is, ook op een paardenbedrijf te gaan werken voor een jaar. Mijn droom komt na al die jaren ook éindelijk uit! Kan al niet meer wachten. Mss open ik ook nog wel een topic tegen dan.
Handig tips trouwens van Taucha!