Waar goedkoop vliegticket vinden?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

joafan2003

Re: Waar goedkoop vliegticket vinden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 13:12

Ben op zoek naar goedkoop vliegticket= retour Amsterdam-Forth Worth Texas Halverwege September.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 13:17

Wat is goedkoop? Wanneer wil je terug? Wil je een retour ticket, enkel ticket?

Ik heb een retour ticket gevonden met 1 stop, KLM, 634 euro. 15 sept - 9 oktober. Probeer http://www.momondo.com :)

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-14 13:44

Anthea schreef:

Ik heb een retour ticket gevonden met 1 stop, KLM, 634 euro. 15 sept - 9 oktober. Probeer http://www.momondo.com :)

Zoals ik al zei, ik wil rond 25 september weer terug. Ik weet niet of ik een enkeltje of retour wil, gewoon wat het goedkoopste is wil ik graag. :D

CT_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 14:06

Yvank_ schreef:
Maar een profiel mag toch niet bestaan uit reclame? Heb dit eerder bij andere 'bedrijven' direct zien leiden tot een Ban.En ik vind reclame voor je bedrijf maken toch wel als je aangeeft ja maar dit dit en dit kan daar niet en bij ons wel! En wij kunnen beter dit en dat. Maar dat zal dan aan mij liggen :)

Beste Yvank, we geven alleen een advies in deze. Als er foutieve informatie op een forum staat zoals het 'skyscanner' (en ook momondo.com) verhaal dan lijkt het niet meer dan logisch dat dergelijke zaken recht gezet mogen worden. Daar worden niet alle tarieven in meegenomen. Aan verkeerde informatie heb je ook niets toch?

Wat betreft Ideal mogelijkheden met Ryanair, daarbij geef ik inderdaad aan dat dit bij ons wel kan in tegenstelling tot bij Ryanair zelf. Veel mensen komen met deze vraag vandaar dat ik dit erbij vermeld. Maar om het advies compleet te maken; Dit kan ook bij bijv. tix.nl of vliegtickets.nl.

Om te reageren op het prijsverschil tussen twee enkeltjes of een retourtje. Het hoeft niet per definitie te zijn dat het duurder is, maar je zult altijd 2 x boekingskosten betalen bij 2 enkeltjes. Daarmee wordt een goedkoop ticket natuurlijk iets duurder.

Wat betreft je reiskosten, ik wist natuurlijk niet waar je woont. Maar als je vlakbij de grens woont zou ik zeker Weeze adviseren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 17:40

Ik had het tegen Joafan. :D

TS, ik denk dat je rond de 280 euro uit komt no matter what. Het goedkoopste wat ik heb gevonden was 264.
Eventueel een enkeltje met Ryanair op 1 juni voor 57 euro met 1 koffer van max 15 kg, of 66 euro voor een koffer van max 20 kg. Vanuit Dusseldorf.

CT_nl, ik gebruik momondo al jaren, voor elke vlucht. Ik ben er tevreden over. :)

joafan2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 19:33

Anthea schreef:

Anthea, Bedankt voor je advies! Dat valt wel mee met de KLM en een tussen stop!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 19:36

Geen probleem, succes! :D

lissisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-14 08:02

skyscanner.nl ! werkt geweldig, alleen de prijzen vliegen omhoog als je ergens op klikt. Dus zou dan wel in 1 keer kopen:P maar dan zou je zomaar onder de 100 kunnen komen