ff gecheckt…10 uur klopt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Ik ben er ook geweest, maar zou het niet nog s doen. Het was er echt schitterend, echt bounty idd. Echter zaten wij op een klein eiland met ongeveer 30 huisjes. Je hebt er dus verder niks. Je kunt er niet af. Je hebt dan niet diverse restaurants of barretjes. Je eet en drinkt de hele dag bij hetzelfde punt. De dagelijks georganiseerde uitjes naar andere eilanden etc. zijn erg commercieel. Vaak zijn de eilanden in handen van bijv Amerikanen, waardoor je uitjes ook naar andere eilanden van hen zijn. Je kunt niet shoppen omdat er geen winkels zijn. Ook werd ons verboden om naar het naastgelegen lokale buureiland te zwemmen. Hadden ons bang gemaakt met kanibalen verhalen. We zijn toch gegaan met een surfplank, bleek niks aan de hand en zelfs toch stiekem souveniertjes gekocht cq geruild. Hebben hier flink problemen mee gehad. Dus mijn ervaringen ten opzichte van de kosten voor zo'n reis, nee. Je gaat tenslotte voor zoveel geld niet alleen voor zon en strand, maar ook voor cultuur en bezichtigingen.
Kinke schreef:Ik doelde inderdaad op Bora Bora. Is gewoon extra duur om dat het een verschrikkelijk eind vliegen is. De seychellen is een kleine 10 uur als ik het me goed herinner. Bovendien heeft Frankrijk zo'n 30 jaar lang atoomproeven gedaan in dat gebied. Weet nog dat president Chirac zei dat die proeven geen effect hadden op de gezondheid. Nou…trek maar eens een baantje door zo'n lagune en zeg het dan nog een keer. Pas dan geloof ik het
Charisma schreef:Tierana: had je ook een jacuzzi beach villa? En ook in april geweest?
De wereld is niet eerlijk he...