Jezus wat een plaatjes. Geweldige omgeving, echt een droom voor in te fotograferen. De volgende keer ga ik mee hoor
Ivonka
Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-14 13:07
Dank jullie!
Het was weer een onvergetelijke reis!
In Jerez de la Frontera bij de Spaanse rijschool mocht je niet fotograferen. En eigenlijk vond ik dat ook wel goed. Ik kijk altijd door het kleine kijker van de camera dus kon nu veel meer genieten al waren we er niet heel lang. We hebben de show bekeken en omdat een kennisje van ons daar de opleiding doet mocht ik ook in de stallen kijken en de prachtige zadelkamer! Zou geen fotografe zijn als ik toch niet een paar (al is het met de tel gemaakt) foto's heb gemaakt.
Ik met Temático in de stallen van Real escuela Andalusia del arte ecuestre
Pandora2
Geplaatst: 03-05-14 19:18
Indrukwekkend ! Prachtige gebouwen met hele mooie kleuren !
Gaaf! En hele mooie foto's weer! De hele sfeer klopt gewoon op de foto's en de paarden zijn prachtig. Al werd m'n blik bij de eerste foto wel snel (af)geleid naar het stel enorme ballen die de hengst er onder heeft hangen
Jaha Quejio is "zwaar geschapen" maar het is veelal vocht. In de zomer meer last van dan de winter schijnt t.
Pandora2
Geplaatst: 05-05-14 18:17
Echt magnifiek ! Ik blijf er mij gewoon aan vergapen .... Die met de ruiter in de piste...wow...dat spreekt wel echt tot de verbeelding Een mens zou zo z'n koffers pakken en verhuizen...