Preston Palace

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

WinSel

Re: Preston Palace

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-14 14:23

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 22:48

WinSel schreef:
We houden allebei niet van feesten dus dat is niet nodig :)
Het trok mij erg aan omdat je lekker kan zwemmen, sauna en bowlen, gewoon lekker gezellige dingen doen.
Is er wel genoeg te doen voor 2 nachten ? Uiteraard kun je ook gewoon de stad in gaan :)

Lieveli, ik ga eens kijken ! dankje

Dan ben je aan het goede adres bij Preston Palace, het is daar absoluut erg gezellig en het eten is ook goed. :)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 22:54

lieveli schreef:

Kir_Ples, wie ben jij op de foto? }>

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 22:56

Kom je hier nou ook al de boel onveilig maken? :P

Oke ik eet nu onbeperkt Pringles! :D

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 23:19

Ik zat hier al eerder :(

Sammyoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 23:32

Ik ben een paar dagen in Preston Palace geweest, en ik vond het echt vreselijk afschuwelijk. Alleen als je er van houdt om de hele dag door te eten en met je bord langs buffetten te schuifelen en die vervolgens in grote en ongezellige eetzalen leeg te eten moet je er naartoe gaan. De kamers zijn klein en onpersoonlijk. Er is daar in de omgeving niks te doen en het centrum is ook niks aan.
De midweek die ik ooit in Preston Palace heb doorgebracht zijn echt mijn meest verspilde verlofdagen ooit. Sterker nog, ik had die verlofdagen liever op mijn werk doorgebracht dan in Preston Palace.

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 23:48

Je hoeft helemaal niet langs buffetten is wel mogelijk maar er zijn genoeg andere eetgelegenheden bij Preston Palace!

amorbeertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 10:48

Wij gaan volgend weekend (7, 8 en 9 feb.) als je dan nog een keuze moet maken kan ik mijn bevindingen hier plaatsen! Ik heb er igg veel zin in.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 10:55

Sammyoo schreef:
Ik ben een paar dagen in Preston Palace geweest, en ik vond het echt vreselijk afschuwelijk. Alleen als je er van houdt om de hele dag door te eten en met je bord langs buffetten te schuifelen en die vervolgens in grote en ongezellige eetzalen leeg te eten moet je er naartoe gaan. De kamers zijn klein en onpersoonlijk. Er is daar in de omgeving niks te doen en het centrum is ook niks aan.
De midweek die ik ooit in Preston Palace heb doorgebracht zijn echt mijn meest verspilde verlofdagen ooit. Sterker nog, ik had die verlofdagen liever op mijn werk doorgebracht dan in Preston Palace.

T centrum is best leuk hoor! -O-

pluisbeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 10:59

Ooit met bedrijf geweest. Echt helemaal niks aan. Al helemaal niet met je vriend

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-14 11:12

Bedankt voor de reacties, ben er inmiddels wel uit dat PP het niet wordt :)
Nu opzoek naar een leuk hotelletje maar denk dat ik wel wat heb gevonden :D

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 11:29

Nieuwsgierig wat het is geworden.

Ik vond het centrum van Almelo ook wel leuk en we hebben nog een rondje gelopen en de omgeving vond ik ook mooi.
Naar PP zal ik ook niet gaan met alleen mijn vriend, maar die ene keer dat we er waren me de hele fam. hebben we er gewoon leuke dagen van gemaakt. We hebben gebowld, gezwommen, naar de kermis geweest (die we bijna voor onszelf hadden), naar de film geweest, lekker gegeten en 's avonds lekker een borreltje gedronken in een van de cafeetjes. Het is soms ook maar net wat je er zelf van maakt.

Brievenbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 11:30

T is een ouwe vreetschuur :+

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-14 11:36

Ik zit te denken aan een hotel in Harderwijk met zwembad en sauna. Luxe kamer met bad.
Denk dat Harderwijk wel leuk is qua stadje en dingen te doen, iemand hier ervaring mee haha ?

feliciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 11:50

Ik ben ook een keer samen met mijn vriend naar Preston Palace geweest, op een doordeweekse dag. We hebben het toen erg naar ons zin gehad.
We zijn ook een keer samen naar de Bonte Wever in Assen geweest, ongeveer het zelfde concept, ook met zwembad, sauna, schaatsbaan, bowlingbaan etc. maar als ik jou zo hoor denk ik geschikter voor jullie. Daar is het wat minder druk, het is nieuwer en de kamers en catering vind ik persoonlijker een behoorlijk stukje beter.

Dus kortom: In preston palace is iets meer te doen maar is het ook drukker en de stapgelegenheden zijn wat uitgebreider.
De bonte wever is nieuwer, heeft iets minder faciliteiten (bijvoorbeeld geen bioscoop en kermis) maar wel rustiger en naar mijn mening meer geschikt als je een paar daagjes wil ontspannen.

ps. Ga alleen alsjeblieft niet in een schoolvakantie want dan is het in het zwembad wel ontzettend druk met kleine kinderen.

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-14 11:52

Dankje voor je reactie, Assen wil ik eigenlijk niet, aangezien we daar vaak winkelen enz haha

sammiesam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 13:01

Ik heb juist hele goede ervaring met PP, en ben er dus ook al heel veel geweest, vooral toen ik klein was. Maar ook nu wel eens een dagje of nachtje samen met mijn vriend. Hadden toen een hele ruime kamer (groter dan ik in de meeste hotels heb gehad en had zelfs een aanbieding toen..). Gewoon alles heel relax, even zwemmen en sauna en zonnebank. Dan weer ergens een drankje doen en smiddags een taartje en andere lekkernijen. Even naar de kermis, bowlen, midgetgolf etc.. Wij gaan meestal 1 of 2 nachtjes, langer is ook niet nodig.

spekenham

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 14:23

toevallig met herfstvakantie naar harderwijk 1 overnachting gedaan i. c. m zwaluwhoeve

zwaluwhoeve is echt bagger dus niet doen, harderwijk is in de winter niet veel te beleven, maar klein winkelcentrum en verder geen leuke uitgaan of eetgelegenheden.

Haarlem moet hele leuke stad zijn en maastricht of heel erg leuk maar verder weg is brugge in belgie ( aanrader het boterhuis pension in het centrum erg mooi en superschoon.

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 03:12

ik ben er wel eens een dagje met (ex) vrienden geweest.

bij het zwembad, kermis en dan ook eten daar.

ikzelf vond het niet zo heel erg leuk daar,

maar goed, smaken verschillen altijd :)