Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
heb al enige sites bekeken en was al op zoek gegaan naar een babykamertje en een auto... (puur ter oriëntatie.. er zijn uiteraard nog geen beslissingen genomen) en de conclusie was dat het leven niet gratis is haha... nog maar eens zoeken of er ook ikea achtige winkels te vinden zijn 
het jammere is dan alleen dat die tickets zo verdomde duur zijn
de gedachte dat ik dat binnen een zeer korte tijd 2x moet betalen wordt ik niet blij van
maarja... het schept natuurlijk een hoop duidelijkheid... al is het wel zo dat je aan de koude 'went' (mits goede kleren) maar met een weekje ben je daar absoluut nog niet aan gewend waardoor het niet helemaal een eerlijk beeld geeft over of je zult wennen aan de kou... ik ben bijvoorbeeld al eens rond gaan trekken door Kenya en Tanzania, om vervolgens nog even heerlijk af te schakelen op Zanzibar. .. toen ik weer naar huis ging kwam ik van het zonnige Afrika met een temperatuur van plus 37 graden terecht in Amsterdammwaar het -6 was... nou echt serieus... ik snap dus wat bedoeld wordt met dat een bepaalde temperatuur niet koud is maar gewoon PIJN is...
de dikte van je bloed past zich aan, aan het klimaat waar je leeft... mijn bloed stond op standje Afrika... en standje Nederland was even verdwenen... uiteindelijk komt dat goed haha...
Als het huisje leuk is en een tuintje heeft zodat we met een dik skiepak sneeuwpopjes kunnen maken ben ik tevreden
een echt stads mens ben ik niet... we wonen nu ook in de stad, maar we gaan niet voor de gezelligheid de stad in... dan gaan we liever lekker het bos in... of naar één of ander park, dierentuin of andere buiten dingen
).
jij weet mensen wel te motiveren Tones
er zal, zoals in ieder grapje, een kern van waarheid in zitten
ik hen benieuwd haha
veel beter
we hoeven enkel nog alleen maar ja te zeggen... maar wachten het gesprek met onze hypotheek adviseur even af...
).