! Is het de bedoeling dat je ook rond gaat reizen of blijf je in de buurt van Toronto?
Marjo
Geplaatst door de TopicStarter: 27-09-13 19:20
Dus, hierbij mijn eerste fotoverslag van Canada! Maandag gaan vliegen, ook foto's gemaakt van de vlucht etc. maar helaas is dat kaartje kapot. Gelukkig stonden er niet heel veel fotos op dus ben niet zo veel kwijt
Dinsdag zijn we vooral de omgeving gaan verkennen. Ik heb gezien waar mijn vriendin werkt (overigens is zij Blacky94@Bokt) en ik heb mijn eigen stagebedrijf gezien. Heel mooi bedrijf!! Kan stiekem niet wachten tot ik daar mag beginnen Verder zijn we dinsdag nog even langs de Walmart enzo geweest, Poptarts gekocht en wilden we 's avonds naar het strand. Dat ging niet meer door, maar wel hebben we de NCIS Season Premiere gezien Zo fijn om dat op TV te kunnen kijken
We hebben ook nog een wandeling door de achtertuin gemaakt
Woensdag zijn we naar Burlington gereden voor een tattoo. Ik heb een hele mooie Inifinity tattoo laten zetten op mijn middelvinger en mijn vriendin heeft zwaluwen op haar schouder laten zetten! Zien er supermooi uit allebei
Onderweg kwamen we een rijtje brievenbussen tegen:
De Tattoo van Ellen:
En de mijne:
In Burlington zijn we ook een "Dutch Shop" tegengekomen. Met een hoop AH spulletjes:
's Avonds wilden we naar Toronto maar daar konden we geen parkeerplek vinden Dus zijn we terug naar Burlington gereden en hebben we daar de WalMart nog bezocht. Nog weer lekkers gehaald, MacDonalds gescoord en doorgereden naar ons Hostel in Hamilton. Heerlijk kraakbed Whaha!
Downtown Toronto, vanuit de auto:
Donderdag naar de Niagara Falls gereden, wauwie wat was dat gaaf zeg!! We hebben een boottocht gemaakt op de "Maid in the Mist" en ik heb het e.e.a. aan souvenirs gekocht voor mijn ouders/zus enzo.
In onze supersexy regencapes:
En de fotos met mijn Spiegelreflex:
Vandaag gaan we ook nog ergens heen, maar wat weten we nog niet precies. Vanavond staat een tweede poging strand op de planning
Marjo
Geplaatst door de TopicStarter: 27-09-13 19:21
amberboktt schreef:
! Is het de bedoeling dat je ook rond gaat reizen of blijf je in de buurt van Toronto?
Eigenlijk zit ik niet in Toronto, ik ga stage lopen verder richting Goderich en zal alleen naar Toronto gaan voor het rondreizen en een concert
Wat een tof verslag zeg!! En hele gave foto's! Die watervallen zijn echt mooi!!
heidy_wilco
Geplaatst: 27-09-13 19:32
Wauw wat super gaaf zeg! Ik ga je ook volgen En toch wel fijn zo'n Nederlands winkeltje. Mijn oom woont sinds 10 jaar ofzo in Canada (Granby), en die is zelf erg blij met het winkeltje, hoewel wij soms ook wel eens Nederlands spul toesturen, omdat ze sommige dingen daar helemaal niet hebben.
Maar wat een prachtige omgeving zeg! Je maakt me helemaal jaloers!
(Most trouwens denken aan That 70's show - Canadian Roadtrip, Eh!)
Voor wie meer fotos wilt zien, ze staan allemaal op een aparte site die ik heb gemaakt: http://mbshotscanada.weebly.com/index.html Daar staat ook een kaartje met de plaatsen waar ik al ben geweest
Afgelopen zondag bij een paardenrace geweest, ben er nu een topic van aan het maken! Zal de link ook hier plaatsen. Verder natuurlijk begonnen op stage deze week! Bevalt me erg goed, heel leuk en aardig gezin en het werk valt me heel erg mee met hoe zwaar het is!
Gisteravond zijn we naar Toronto geweest voor een awesome concert van 30 Seconds to Mars! Dat was écht géweldig Zit er nog van na te genieten
Ook daar heb ik fotos van Maar die komen nog. Het is hier nu 23:10 en ik ben MOE.