De dagen voordat ik weg ging, wilde ik ook niet meer, sliep ik slecht en zat ik compleet in de stress.. Dat is normaal, het is ook nogal wat, een jaar naar het buitenland. Maar als je daar eenmaal bent zal het vast allemaal beter gaan! Succes
fleurtjeuh
Hahah, ook dat ken ik. Spullen pakken was vreselijk, ik wist totaal niet wat ik mee moest. Ben jij er al een beetje uit? Uiteindelijk ben ik ook nog eens onwijs veel vergeten, dat komen m'n ouders volgende maand brengen
fleurtjeuh
Wat ik mee moet nemen is niet zo moeilijk. Zo veel mogelijk warme kleding Toiletspul, shampoo enzo, en dan heb ik nog een heel lijstje met kleine dingen die ik mee moet, maar ook dingen zoals mn laptop moet mee 1 kledingtas zit inmiddels VOL, en er moet nog meer mee, en dan nog een toilettas, en elektronica en dergelijke
Veel succes!! Ik heb het vorige topic ook steeds meegevolgd, en ga dat nu weer doen. Veel plezier bij Rik en zijn familie! Super dat je de uitdaging voor een jaar aangaat! Als ik kon, ik zou het direct doen, maar daar gaat mijn ventje helemaal niet meer content mee zijn
fleurtjeuh
Super dat je hebt doorgezet. Voor het muffe straks gewoon even goed luchten, een stofzuiger en een doekje door het huis halen en een goede spray gebruiken.
fleurtjeuh
Hmm handdoeken, en droogdoeken heb ik nog niet! HE wat zijn jullie weer behulpzaam Mn mes heb ik al in mn zak zitten, die wil ik niet vergeten. Mn lieve kleine opinel met mijn naam erin :3 Mn fotocamera is al ingepakt
Helaas was het muffe vorige keer naar 6 weken nog niet weg.. Met veel luchten en schoonmaken heeft het niet geholpen helaas...
Tot zover is alles ingepakt! Afgezien van mn laptop en Aquarium, maar die zijn beide last minute. Nu nog even mn huisklusje doen, en ik ben klaar om te gaan!
K heb er zeker zin in, maar ik ben doodmoe, en heb best wel de zenuwen! Ik vertrek samen met mn ouders en vriend om 3 uur. Dan rijden we eerst naar amsterdam, zetten we mn ouders af en rij ik met mn vriend verder naar Rik. En zondag gaat mn vriend langs amsterdam weer richting huis
Je neemt je vissies ook mee? , spannend hoor de laatste loodjes! . Heb je wel genoeg stroom daar? Eventueel een verlengsnoer en een bakje met stekkers mee?
Mijn vissen en schildpadden gaan mee K zorg toch liever zelf voor deze beestjes, en mn ouders hebben er te weinig verstand van. En de grote stekkerdoos is al ingepakt
K heb nog even handzeep ingepakt, en een dingetje om in de wc te zetten. K denk dat ik die gewoon in het midden van het huisje zet, in de hoop dat het lekkerder gaat ruiken
fleurtjeuh